joi, 16 decembrie 2010

Vremuri

Ce e mai bine sa fi slab dar sa manaci porcarii si sa te abtii de la o gramada de lucruri de iti vine sa plangi uneori sau sa fi mai rotunjel putin dar sa fi fericit din puonct de vedere culinar?! Cred ca depinde de multi factori
Aveam 92 kg acum ceva timp...aratam...cum aratam.Fara burta...ma rog.Eram plat, parca incepeau sa se vada ceva patratele.( Acum am 100...stiu de ce) Dar eram extrem de nefericit din punct de vedere culinar. Vedeam si eu o salata de oua, o salata beouf, o shaorma cu extramaioneza...nu! Pai eu de mic copil am iubit salata beouf. NU! Am furat salata beouf! Slanina?! NU! Pai asa mult imi place! NU! Nu mai mancasem slanina de luni de zile. Ma invita un prieten la el "ba...am tocanita taraneasca de porc cu gusa si ciolan si ceva gulas tot asa mai gras cum imi place mie si stiu ca si tu asa mananci. ce vrei?!" NIMIC! Mananca tu! Eu vreau o...salata de varza! Ies cu cineva in oras..alt oras "aici o sa mananci cel mai bun ciolan cu fasole sau varza calita din tara! desi ne-ar ajunge lejer unul la amandoi, propun sa ne luam fiecare cate unul...sa vezi numa cum o sa se uite chlenerul!". NU! Eu o sa iau....o salata de morcovi cu telina. Si vine saracul ciolanul ala si ma ia ameteala numai cand il vad. Si mie imi pune in fata un bol cu telina si morcov. La o masa organizata...cefe la gratar, gujoane, dobosuri, crochete, bulete de cas, de creier, porcusor intreg. Eu alegeam ciupercile...pastile de detoxifiere...ceaiuri nu stiu de care...
Ma plimb acum prin supermarcheturi..."amestec pentru piftie". NU. Afumaturi de iarna. NU. Lebar, caltabos, toba, carnat, afumat, simplu, cu pasat, fara pasat, piftie, sarmale, cu sau fara pasat, sangerete, piept porc afumat, jambon, soric proaspat, urechi, picioruse, ciolane, condimentate, mai condimentate, sunculita taraneasca, muschi tiganesc proaspat, coaste afumate, coaste neafumate. Ma mai suna cate un prieten stiind ca eu doar supermachet neavand alte posibilitati "sa iti aduc niste...proaspete....am taiat porcul ieri...nu vrei si?!"
Imi ploua in gura.
Cum eu sunt asa mai...mancau, mai pofticios, mai si mai si mai...
Acum m-am hotarat...ma pis pe ea de varza, de mazare si de gris. Ma pis in ea de supa! Ma pis in el de piept de pui uscat la gratar! Ma pis pe ei de cartofi piure sau natur! Ma pis pe ele de legume! Si pe spaghete! Si pe salata de rosii pe post de cina/pranz! Si pe salata de varza pe post de cina/pranz!Si pe salata orientala!
Luna asta, incepand de azi mananc ce vreau! Targetul este sa nu depasesc 108 kg. Gata. Am decis. Dupa amiaza....sarmale cu salata beouf. In mod normal ar fi multe multe sarmale si un bol mare de salata...o sa ma rezum la 4-5 sarmale si la max 150 gr de salata. Iar in curand...un cos mare plin de "afumaturi" plin de "mancare de sezon" si "specialitati de porc si mancaruri traditionale acestei perioade! FUCK
A da....era sa uit. Si astept slanina proaspata, de anul asta si de anul trecut, si orice cadou culinar de sarbatori pe care l-am refuzat pana acum dragii mei prieteni! Si o sa si beau un pahar de vin rosu rosu!

Niciun comentariu: