joi, 18 noiembrie 2010

Gustul de acasa

E greu sa tii cura de slabire...adica frate ai uneori niste tentatii...
Ieri am avut o zi groaznica. Dar groaznica...de la 7 fara ceva cand m-am trezit pana la 16 cand a avut loc o mica sedinta a hotelierilor clujeni care m-a destins putin.

Dupa sedinta, ata acasa la mine in Florida ca imi era un somn si ma simteam extrem de obosit. Imi era si foame...nu ma atragea nimic de prin frigider, majoritatea erau in afara curei de slabit. Ma apuc sa imi aranjez sticlele de vin din colectie, primite de la prieteni etc, in noua biblioteca care in sfarsit e la locul ei. Imi dau seama ca, "colectia" mea de sticle e extrem de numeroasa de cand nu mai beau..si sunt si sticle mai obisnuite pe acolo...multe vinuri, wiskane, tot felul.

Brusc imi face cu ochiul o sticla de merlot din 2001 de casa vrancea. Sec--foarte sec. Mai bausem de mult una. Rosu. Se uita la mine cu eticheta ei mica si jucausa. Sigiliul dopului e putin rupt si parca vrea sa pice singur.

In bucatarie dau sa arunc ceva la cos...in mica camara improvizata inca imi zambeste smechereste un borcan cu zacusca de ghebe de la mama. Mi-a dat mai de mult unul singur si i-am zis ca nu am mancat in viata mea ceva atat de bun. Pe eticheta atent pusa de mama scrie "ghebe 2010". Ma uit la el, are putin ulei deasupra exact cum imi place mie.

Bomboana de pe tort a fost cand ducandu-ma, cu tot cu borcan in mana prin living observ ca din sticla descrisa de mai sus mai am una..deci am dublura...

M-am revoltat impotriva curei mele de slabire, impotriva abstinentei de alcool! Am facut revolta!
Am devorat manjindu-ma ca un copil la gura intreg borcanul cu ghebe de la mama si am baut si 1/2 din divina sticla de vin. Divina. Mi-am pus apoi "Gone in 60 seconds" desi as fi vrut mai degraba "Filantropica"

De diminineata sticla violata a fost aruncata cu restul de continut la cosul de gunoi, borcanul trebuie sa-l spal sa-l duc mamei sa-l reumple.
Ma simt greu si gras azi...dar ma simt bine.

Niciun comentariu: