luni, 22 noiembrie 2010

Andra & Me

Stiu ce o sa-i iau Andrei cadou de ziua ei si de sarbatori.
O masina, pe baterie electrica sa mearga ea cu ea...dar si cu telecomanda sa fie controlabila. Si cu zorzoane..."Nii tati..nii"
Mi-am programat finantele, totul e ok, inca nu sunt convins care dintre ele dar oricum asta o sa-i cumpar.
Cateva la care m-am oprit specificatiile tehnice fiind cam aceleasi:

Dimensiuni 112 x 77 x 78 cm
Sarcina maxima 35 Kg
- motor 2*12V 25 W
- acumulator 2*6V10AH
- 2 viteze (4 - 6 km/h)
- mers inainte si inapoi
- lumini - sunete
- radiocomanda 4 functii
Culori: roz,albastru,nisip.
- Durata functionare cu bateriile incarcate 1 - 1.5 ore
- Timp de incarcare baterii 8 - 12 ore.






Asta este prioritate 0 !! Sa-i iau Andrei masinuta...pe care o sa o primeasca chiar de ziua ei de Mos.

Nu mi-am facut eu mie un cadou de vreo 4 ani. Dar nimic. Nu stiu de ce dar nu mi-am mai facut eu mie cadouri! Cum a dat criza atat in mine cat si in prietenii mei a trebuit sa ne multumim unii pe altii cu cadouri mai modeste...desi am dat 3 cadouri anul asta....Sunt chiar deprimat gandindu-ma la asta.
Si m-am gandit, ca in limita disponibilitatilor sa imi fac si eu mie un cadou frumos anul asta de sarbatori. De toate sarbatorile! Cadoul va fi, in cazul in care am sa reusesc sa mi-l fac in ordinea numerelor de pe tricou: pentru mine, pentru casa mea, pentru cine vine pe la mine, si nu in ultimul rand pentru vecinii mei. Sunt oricum bucurosul posesor al unui sistem de sunet surround cu tot cu amplificari si ce-i mai trebuie senzational (alte vremuri atunci).
Asa ca ma bate gandul rau de tot si imi doresc de mult...
pickup central la care se pot asculta si transforma in format MP3 muzica aflata pe toate tipurile de suport muzical: analogic sau digital (discuri din vinil 33-45-78 turatii, casete, CD-uri, Mp3-player si WMA, card de memorie SD/MMC, stick USB, diferite surse externe, Aux-in). In plus mai are si alte functii: Radio Encoding si Aux-in Encoding: Salveaza in formatul Mp3 programe radio, inregistrandu-le direct de la radio sau oricare alte sursa externa (TV, DVD player, Cd player, Mp3 player, HDD box). Track Separation: Separa usor melodiile care provin de la surse analogice MC, Disco, Radio, AUX-IN, pentru a obtine file-uri Mp3 pentru fiecare melodie salvata tip de boxe cu 2 canale pt. un sunet mai clar si mai intens. Egalizator 5 nivele. Mufa pt. Dock Station - Adaptor Ipod Puteti.
Boxele fie nu le pun sau le integrez in surroundul deja existent.

Dar ce mai tura bura..uite aici despre ce e vorba...cat vreau sa ma pot cadorisi cu chestia asta...discuri am. Mi-am luat din bazar(oser) o gramda de discuri pe care abia astept sa le ascult. 1 leu bucata. Nu 10 cum cer aia pe internet...



E super ieftin!!!!!!!!
Daca se inscrie cineva s ami-l cumpere...:) apreciez

2 comentarii:

Anonim spunea...

fain cadou pentru andra! bravo! chinezaria aia pentru sunet care iti va merge cu siguranta senzational dar care e un "no name" cat e?!

me spunea...

nu e scump! chiar e ieftin! se aude bine! mi-a placut foarte mult! vrei sa mi-l faci tu cadou?!? iti zic si de unde si cat e...dar sa fiu sigur ca mi-l iei...:))