vineri, 12 noiembrie 2010

Ptiu drace

Rad si plang in acelasi timp de ce se intampla in RO. De cateva zile, majoritatea prietenilor mei au o grija: cauciucurile de iarna. E normal sa te gandesti frate imi trebuie cauciucuri de iarna...dar ce aud eu, e drept cu intarziere intrucat la mine la Florida nu am televizor, deci nu aud stirile si din ziare citesc doar ce ma intereseaza(hotel, clienti, una alta)?!
Aud ca au dat sau vor sa dea sau ceva de genul, ca au inceput amenzile pentru e obligatoriu sa ai cauciucuri de iarna pe masina!!!
Pai futu-va in gura sa va fut azi si maine!!! In loc sa dati cu antiderapant pe drumuri -- solutia normala si logica -- voi ma obligati pe mine sa imi iau cauciucuri de iarna!! In loc sa dezapeziti si sa faceti sa fie bine voi ma ogligati pe mine!! De ce mai platesc rovignete si accize la benzina pentru intretinerea drumurilor si taxe pentru drumuri?!? Ca in loc sa le dezapeziti voi sa ma obligati pe mine sa imi pun cauciucuri de iarna?! Nu e vorba de mine in principal. Din fericire pentru mine, tancul are cauciucuri all seasons si micutza la fel! Dar amaratul ala cu dacia de 1000 lei care in luna decembrie o sa inghesuie porcul de la tara in portbagaj...ala o sa poata s dea 1000 lei pe cauciucuri de iarna?! Sau pensionarul ala de scoate masina 1 data pe saptamana?! Sau 50% din tara asta?!
Tactica e sa circule cat mai putine masini pe drumuri ca sa fim cat mai putini care vedem cat de proaste sunt drumurile!?!
Astept cu nerabdare o alta lege si o obligativitate: sa se dea o lege prin care toti vom fi obligati sa avem numai jeepuri--masini de teren!! Ce drumuri bune?! Va luati voi frumusel toti jeepuri si gata cu reparatul drumurilor!

Era si un banc:
Doi nemti se uitau si cimentau o dacia duster:
-- Uite domne ce masina au facut romanii...frumoasa, jeep, inalta e, robusta e, roti mari, rezistenta, foarte ieftina...
-- Da mai..astia decat sa repare drumurile mai bine isi iau toti jeepuri sau ii obliga pe toti!

Niciun comentariu: