marți, 12 octombrie 2010

Incredibil

Azi de dimineata in fata la Casa de Cultura a Studentilor Cluj.
In fata mea un taxi de la Diesel 946, indicativ 504 sau 405...acum chiar am uitat.Aglomeratie de nu se putea. Intram amandoi in intersectie spre a continua pe Napoca. Se face rosu, eu dau in spate pentru a permite celorlalte masini ce vin din stanga sa traverseze intersectia. El merge inainte. Se face verde la pietoni pe Napoca.
Aproape sa darame un pieton de aprox 1.70cm si "20kg" care face si el acolo un comentariu ca omul ca doar el trecea pe verde si taximetristul era sa-l omoare. Se da jos un taximetrist asa la vreo maxim 25-30 ani de vreo 2 metrii si peste 100kg si-i trage 2 palme la pieton. Din pietoni intervine cineva mai mare si il scapa pe pieton din ghearele taximetristului. Cobor si eu din masina in mijlocul intersectiei si urlu la taximetrist de genul "needucatule, dobitocule, macar ia-te si tu de cineva pe masura ta.Hai la mine sa iti arat". Deja imi faceam calcule cum il trosnesc. Nu imi era nici o teama ca nu il dovedesc din contra stiam ca va fi un disperat, ca loveste de sus, in fine chestiuni simple ("pentru mine care am trecut prin focul acesta") si oricum aveam foarte la indemana "indreptatorul de greseli" (un baston extrem extrem de smecher pentru astfel de cazuri primit de la tovarasul Teo). Nu a venit. Pe Napoca in schimb a inceput sa faca tot felul de gesturi si smecherii. Nu am vrut sa il bat pe Napoca. Am vrut sa opresc in fat ala Universitatii sa-l amendez putin. Era atat de aglomerat azi incat am pierdut o ocazie extraordinara sa bat pe cineva care chiar merita!
Am facut reclamatie la firma de taxi...probabil ca nu se va intampla nimic. Daca il vad in trafic pe cuvant ca il trosnesc...

Niciun comentariu: