miercuri, 29 septembrie 2010

Casuta noastra -- cuibusor de...datorii

De cateva zile (2) dorm la mia cassa. A MEA frate. La marginea padurii, liniste, canta greierasii, am vazut o turma de oi, in weekend merg la padure dupa fragi si dupa mure.
Nu am terminat nimic. Baia nu e gata.Holul nu, bucataria nu, camerele nu; nu pot spune ca e ceva gata 100%.Si nici nu o sa fie gata prea curand.
Dar ma simt excelent. Dorm excelent, sunt super.
Apa calda estem (chiar daca dusurile nu le fac in cabina de dus--ca nu o am, ci direct pe supergresia si superfaianta de spania de la victor care costa enorm), curent estem (chiar daca doar la prize si un singur bec--restul le-am pus cu dulii de la prize -- momentan pana ne dam seama exact cum e instalatia aia complicata), gresie, parchet, tapet, tavan.
Dar ma simt foarte implinit din cauza dulapului. Am reusit aseara (intrucat in fiecare seara cand ajung acasa fac cate ceva) sa "termin" un dulap. Pentru ca da, eu fac dulapurile si biblioteca din living. Ca dulapul sa fie terminat mai am sa imbrac osb-ul ala in tapet. Arata senzational, functionalitatea e maxima.
Azi mi-am programat asa: imbracarea dulapului in tapet, modificarea unei bari din dulat si sa siliconez tot ce e de siliconat in baie;cel putin ca mai sunt care as vrea sa le fac azi
Pana acum, operatiuni facute de mine, si de care sunt foarte mandru:
-- rostuit(singur singurel); frumos fain
-- pus parchetul (impreuna cu florin); frumos fain
-- instalat wc, bazin, robineti, chiuveta, oglinda, agatatoare de prosop etc in baie (cu florin si vlad); fain frumos
-- curentul l-a pus cristi, eu doar ii dadeam la ana ce-i trebuia
-- dulapul nr. 1 (singur singurel); super fain super frumos
-- pus boilerul (cu florin) dar eingur l-am facut sa mearga
si multe altele.

Urgente majore si usor de realizat de catre subsemnatul:
-- siliconat baia(am tot); gratis azi maine eu
-- dat cu lavabil antimugegai si acrilic si pe masa sa il ia pe tavanul in baie, bucataria si dulapurile; maine-poimaine;costuri 90 lei
-- pus oglinda mare in baie (2.45m x 1.45m); maine poimaine; costuri 180 lei
-- biblioteca de living; saptamana viitoare; costuri 700 lei
Treaba merge si e buna ca mai bine sa fie bine decat sa fie rau!

Pana acum datorii:
-- cristi 700 lei
-- adi; necunoscut
-- cristi, adi, vlad, florin morale mari

In curand poze!

Niciun comentariu: