joi, 8 iulie 2010

Sa ma mai mir?!

Ca tara asta merge asa cum merge?! Ca prostii si hotii conduc?!
Imi vine sa imi bag picioarele si sa plec! Am cateva pe cap de rezolvat si cateva locuri unde as putea ajunge si probabil sa fiu fericit!
La MacDonalds nu m-au angajat si nici la cleaning ca au zis ca sunt "too much over qualified". Ce mama naibii?! Pai daca mie imi convin salariul si CONDITIILE oferite pentru posturile pe care am aplicat?! Eu acolo vreau! NU vreau sa aud "we are really looking for another job for you! We think you would be very suitable for ... responsabile/manager/area...and we are looking to brink someoane new to our team" Nu vreau!!!! Vreau ala initial la care am aplicat! "But you are too much over qualified" . Frate crede-ma ca m-am saturat de responsabilitati si presiuni si toate pe umerii mei. Pentru banii pe care-i oferiti pe posturile alea initiale pot sa stau 8 ore pe zi nemiscat...sau sa fac ce vreti...dar nu vreau nici responsabile for/nici manager/ nici area/ nici nimic. Asa ca nu vreau "to call me back unless is for the job that I applied" si nici "to remain in your data bases" si nici "our job offer for you is in the position of". Offf...o refulare a mea.
In fine sa revenim la articolul initial. Va rog sa cititi articolele de mai jos si...HOTI SI PROSTI.
Articol din citynews.ro si va rog cititi si commenturile--superbe! E GENIAL ce se intampla in ROMANIA! Articol disponibil aici

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bro' !

Mai esti si figurant, vrei la McDonald's... pai eu pentru a scapa de responsabilitati m-as face si baiat de mingii, asta daca mi-as acoperi macar o parte din rate !