joi, 6 august 2009

Jeguri

Mi se face scarba! Activez de ceva timp in domeniul HORECA dar parca anul asta a innebunit lumea!
Articol mai amplu pe blogul tematic maine sau poimaine dar acum trebuie sa refulez putin aici.

Mereu mediul de business a fost acerb si taios. Dar anul asta parca e pe viata si pe moarte. Chiar asa si este in fond. Dar sa ajungi sa furi fara nerusinare, sa propui plicuri de "parandarat" la nivel de conducere mi se pare cel putin deplasat!

Prestatorii sunt innebuniti. Colegii de breasla la fel. Se fura ca in codru la drumul mare!

Avand in vedere aceste lucruri eu propun sa nu ne mai furam intre noi! Sa-l furam pe cel care ne apasa si mai tare in carca si ne apasa si ne ameninta..STATUL. El este oricum de vina pentru situatia actuala. Masurile luate de STAT pentru a ne ajuta ne ingroapa si mai mult. Banii care ii dam la STAT se duc la draq in buzunarele lor si in furaciunile lor.

Am multe defecte (si calitati) dar unul singur nu il am si m-am ferit mereu: furtul. De maine incep sa fur STATUL! Asa cum el ma fura pe mine si pe noi toti o sa incep sa il fur si eu pe el.

Daca nu ar fi furat el contributiile, privatizarile, terenurile, licitatiile, padurile, cum ar fi aratat acum PIB-ul Romaniei?! Daca nu se cheltuiau "banii statului" asa cum s-au cheltuit... Afacerile unor privati cu statul...mai era necesar imprumutul la FMI ?!

De maine incep sa fur! STATUL !!

Niciun comentariu: