duminică, 9 august 2009

Exprimare de MILITIAN

Citeam o carte scrisa de un MILITIAN. Fiti aici exprimare...am ras de m-am spart dupa care am aruncat cartea si asa citita de plictiseala:

"Polixenia a avut grija sa isi menajze sotul, spunandu-i cat de mult isi doreste sa fie singuri de Craciun.Asa au si fost. Singuri si tristi...Asta numai pana cand Visinescu a golit damigenuta de vin...Dupa aceea insa, casa devenise neincapatoare pentru multumimea tuturor sfintilor invocati- deloc evlavios- de injuraturile barbatului."

Ce figuri de stil, ce sentimente exprimate, ce cuvinte...Patapievici e gelos!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

patapievici e un rahat, nu il mai folosi in comparatii

me spunea...

@anonim...alceva nu mi-a venit in cap pe moment...poate liiceanu?! dar articolul era despre exprimarea unui militian si nu despre ce comparatii fac eu...