vineri, 3 aprilie 2009

Muahaha!! Muahaha!! Mai multe

O tara de antrenori, politicieni, comentatori, oameni buni la toate. Asta suntem si asta o sa fim. Dar, nu mergem la vot (sa luam atitudine macar atunci cand ni se da voie), nu luam atitudine mai mult de simple comentarii intre prieteni la un spritz...
Ati vazut ca s-a facut vara?! Si au inceput sa umple veveritele fara blanitza pe ele?! Alaltaieri am vrut sa ma duc la targul de carte si am ajuns in centru pe la ora 16:20...nu am avut loc de parcare asa ca nu am mai fost la nici un targ in schimb am vazut ca s-a facut vara. Si am admirat...putin.
L-au legat pe Becali...pentru lipsire d libertate. Subiectul e misto si din punctul meu de vedere e o facatura pentru a se distrage atentia. Dar nu despre asta vreau sa scriu (ca e o diversiune si asa mai departe).
Toata atentia e indreptata spre subiectul asta.La radio in masina--Becali, pe buzele oamenilor pe strada parca citesc numai Becali, intru in hotel--Becali din partea receptiei, tv-ul de pe hol tot Becali.
E si normal..circul pe care l-au facut cu saltarea lui a reusit sa distraga atentia si si-a atins scopul.
Becali incatusat, plimbat cu duba ca un mare infractor.
Nu ii iau partea ciobanului; sunt sigur ca are multe bube dar nu asta. Nu ca si-a luat masina inapoi de la hoti, nu ca i-a piscat putin. Parca ar fi Al Capone...nu l-au prins cu alte matrapazlacuri si l-au luat pentru asta.
Mie daca mi-ar fura cineva masina si as avea la indemana mecanismele prin care sa il prind eu, declar deschis ca l-as bate pana lesina! Dupa ce il trezesc, l-as dezbraca in curu' gol, l-as lega de masina si l-as plimba prin oras.
Daca intra cineva peste mine in casa jur ca il atac cu forte disproportionale si are sanse mari ca atunci cand ajunge politia sa nu mai respire. Si o sa ma lege. Sa ma lege!
Din surse extrem de sigure stiu ca mascatii au fost pe strada lui Becali cu mult inainte de 7 dar nu au intrat peste el decat dupa ce au aparut televiziunile.
Trist este ceea ce imi zicea un prieten la telefon "bagh gabi...iti dai seama in ce tara o sa creasca copilul tau?!".
Acelasi prieten imi spunea ca e 3000 de euro o emigrare legala si cu tot ce trebuie in Canada. Ma gandesc temeinic atat la Canada cat si la Africa de Sud. Sa o iau de la 0...de fapt nu e chiar 0 ca daca vand toate proprietatile si cu ce bani mai am...nu mai dau imprumutul inapoi la banca...m-am scos.Oricum toate sunt mai ieftine decat aici.Serios ma gandesc temeinic.

Niciun comentariu: