joi, 2 aprilie 2009

La tribunal

Vroiam sa merg azi la Tribunalul Cluj Napoca...sa il dau in judecata pe Victor Piturca! Dar l-a salvat Italia. Am vorbit chiar cu un avocat. Aseara dupa meci. Sa explic.
Am pus un bilet pe un site de pariuri on line. Mi-am ales atent meciurile si din 14 pariuri combinate abia am scos o cota de aprox 10. Am pariat 12 lei si as fi castigat 109 lei. Deci o cot amai mica de 10... Nu am vrut sa pun si Romania pe bilet.Dar am inceput sa ma gandesc: aia au 9 jucatori indisponibili din primii 11, nu au nici macar jumatate de nume cunoscut in echipa, joaca practic cu echipa a II-a. Noi avem orgoliul ranit, suntem buni bla bla bla. Cota de victorie a Romaniei e mai mare decat egalul sau victoria Austriei. Hai sa pun.
Norocul lui Piturca a fost ca am pierdut si la pariu cu Italia care a facut egal acasa cu Irlanda. Altfel pe cuvant ca il dadeam in judecata pentru 12 lei.
Motivul: urmareste interese obscure, face echipa pe interese, e prost si din cauza lui am pierdut banii. Si am si suferit o cadere psihica! SI ii chemam in instanta pe Dinu, pe Lucescu sa zica daca e prost sau nu! Chemam experti care sa zica cine e singurul vinovat ca Romania a primit mai multe goluri decat Insulele Feroe etc.
Circ de circ ca apaream la toate posturile!
Nu e nimeni care sa fi pariat si sa fi pierdut biletul doar pe meciul Romaniei?! Platesc eu taxa de timbru si ce mai e pe acolo sa il dam in judecata! Avocat avem.Vine gratis.

Niciun comentariu: