luni, 6 aprilie 2009

Mi-am revenit...parca

As fi vrut sa scriu despre cum a fost ziua mea de azi, mai detaliat...mai ales dupa ora 15 si ceva; mi-a curs sange din nas (de mult nu s-a mai intamplat dar nu ma sperie--stres, nervi, incordare etc), ma doare capul de simt ca imi explodeaza tamplele (desi am luat pastile) de la hotel pana acasa asa m-a taiat un pishu de imi venea sa opresc in plina strada.Chiar am vrut sa opresc in vreo 2 locuri dar pana la urma am rezistat eroic pana acasa. Ma doare capul de mor, ametesc, sange nu mai imi curge din nas.
Mi-am revenit...parca. Dupa ce am citit asta la fratemiu...preluare integrala.Am ras cu lacrimi, nu am putut reciti de ras. Apoi am ametit la loc..Uite despre ce e vorba:

"CUM FAC FEMEILE SI BARBATII BAIE
Preluare. Eu doar am imbunatatit.

CUM FACE FEMEIA BAIE :
Scoate hainele si le pune in cosul de rufe, desparte hainele colorate de cele albe.
Pune halatul pe ea si se duce in baie.
Se uita in oglinda sa vada daca s-a ingrasat si intra in baie.
Cauta buretele de culoare roz sau portocaliu, se freaca cu el pe fata, pe spate si pe maini.
Se clateste pe cap cu un sampon de miere cu mere 83 de vitamine si se clateste usor.
Mai clabuceste o data parul cu sampon de piersici si morcovi 56 vitamine si se clateste iar, usor.
Pune conditioner pe par si-l lasa minim 10 minute.
Spala fata cu apa de fata pe baza de grapefriut si castraveti timp de 10 minute.
Isi face masaj cu sapun de nuci cu capsuni.
Se rade la subrat, pe picioare si isi ciupeste parul de pe fata sprancenele.
Iese din cada, se sterge bine si se acopera cu un prosop urias.
Curata parul cazut cu hartie igienica,spala cada cu buretelul special si da pe cada cu solutii parfumate.
Se uita in oglinda daca are cosuri si le indeparteaza cu grija.
Se intoarce in camera intr-un halat lung si se imbraca timp de 3 ore.

CUM FACE BARBATUL BAIE:
Scoate toate hainele de pe el si le lasa aruncate in camera, pe jos.
Merge in pielea goala pana in baie. Daca se intalneste cu femeia pe drum ii arata scula ca pe un mare premiu, facand ca un elefant.
Si uita in oglinda la pectorali si la cat de mare e penisul lui.
Se scarpina cu sete la oua.
Intra in cada, si din toti buretii nu alege nici unul.
Clabuceste cu spor locurile intime si in jur si lasa par pe sapun.
Rade zgomotos si sadic de vantul rasunator pe care l-a dat.
Face clabuc in cap cu primul sampon pe care il nimereste.
Se pisa in cada.
Iese din cada si se sterge doar partial.
Se acopera la brau cu un prosop mic.
O ia spre camera si in drum lasa : presul din baie ud, podeaua uda, cada plina de par si jeg, lumina aprinsa in baie.
In drum spre camera, daca se intalneste cu femeia , ii arata din nou scula, rade demonic si intra in camera.
Arunca prosopul ud pe pat, unde ramane toata ziua si se imbraca cu primele haine pe care le gaseste.
PUBLICAT DE BEBE PREDESCU MIHAIL LA 02:42 1 COMENTARII"

Un comentariu:

Alina spunea...

oh gd..is so true..exact..cuvant cu cuvant..nu lipseste nimic! :)))