luni, 30 martie 2009

Nu imi lipseste nimik

Invariabil ca esti clasa a XII, anii incepatori la facultate, in club, la vreo terasa, tipul pe care il urasti cel mai mult e acelasi...toate colegele tale bune umbla cu unul ca el, cele mai bune din club umbla cu unul ca el...Esti frustrat si te intrebi cum se poate asa ceva?!
Toate il apreciaza pentru frumusetea interioara...
Il stii?!
Burtos, ii atarna tatzele, ceafa groasa, gusa, vorbeste aproape mereu la telefon, are masina mare si mistho. Mananca mult si in general "mancare gatita", bea de da pe el. E recalcitrant si cunoaste multa lume. Are si chelie sau inceput de chelie. De multe ori nelipsitii ochelasi de soare, fie ca de firma sau nu. Casatorit sau nu...
Il stii?! Fetele il apreciaza numai pentru frumusetea interioara...
Asa am inceput sa arat si eu...cu cateva amendamente. Cand ma uit in oglinda mi se face rusine.
Dar cel mai groaznic m-am simtit azi...ma dau jos din masina (mare si mistho), am ochlelarii pe ochi, imi iau servieta din spate, imi suna telefonul. Ma uit in geamul usii de la intrare in hotel: imbracat in costum impecabil, camasa si cravata, burtos, imi atarna tatzele, ceafa groasa, gusa, vorbesc la telefon. In general mananc mult si in general "mancare gatita", beau fara sa dau pe mine. Sunt recalcitrant si cunoasc multa lume. Am si un inceput de chelie. Casatorit.
Cand am trecut de usa, vreo 10 fete, venite la o conferinta varste intre 17-22 ani, m-au privit cu admiratie.
M-am hotarat sa ma schimb din punct de vedere fizic (vizual). Pe interior sunt frumos.

Niciun comentariu: