miercuri, 24 decembrie 2008

Glume

Glume pe care le-am facut, le-am luat sau stiu cum s-au infaptuit...

1) Anunt in piata a-z "tanar gay...etc" gluma facuta unui prieten care in final si-a schimbat numarul de telefon dupa ce ajunsese chiar la amenintari
2) Anunt in piata a-z in perioada de maxima cautare "dau in chirie, apartament 2 camere...bla, bla, pretul pietei" un numar de telefon la care raspunzi si iti dai intalnire cu potentiali chiriasi la adresa care vrei sa o disperi -- gluma facuta de un prieten; posesorii apartamentului au lipit afis pe usa " apartamentul nu este de inchiriat, este o gluma proasta"; s-au trezit in decursul glumei si cu oameni cu bagajele la usa
3) discutie telefonica cu un prieten " bagh eu sunt la gara, la birtul ala cel mai jogos...hai sa vezi ceva si sa bem o bere" ...prietenul ajunge acolo si normal suna "unde esti magh??" "dar tu unde esti??" " la gunoiul asta de birt la care m-ai chemat!! " "acolo sa stai ca acolo iti e locul!! eu sunt la restaurantul x" -- gluma luata de fratele eu

Si lista va continua cand mai am timp de scris

Niciun comentariu: