vineri, 26 decembrie 2008

A fost Craciunul? Este?

Nu stiu de ce dar anul asta nu am simtit de loc atmosfera de sarbatori de alta data...Foarte putin in seara de Ajun parca am simtit ceva cand erau la noi socrii si inca 2 cupluri forte buni prieteni si apropiati. Oricum am sfarsit prin a ma ciupi putin si jumatate din a doua zi am dormit ca mi-a fost rau. Nu mai bausem de 2 saptamani asa ca tuica si bereau si-au facut repede efectul.
Dar de simtit nu am mai simtit nimic din ce simteam acum 1 an, 2 sau si mai mult...pana si bradul a fost ceva pe care l-am imbodobit in graba ca deja veneau invitatii. De cumparat bradul; l-am cumparat in graba intro seara in care eram nervos si din punct de vedere psihic la pamant.
Cumparaturile de Craciun...fara nici un farmec...in graba, cu nervi din cauza cozii de la casa...
Cadourile...am primit cadoul de la sotie mai devreme (o sa scriu in curand Vlad); am cumparat cadouri pentru prieteni pe care culmea...am si uitat sa le dau; slanina speciala pentru un prieten o plimb in portbagaj de 2 zile; cartea si cadoul pentru sefu la fel; cosul de rufe pentru o prietena l-am uitat in parcare la Real.
Tot incerc sa imi dau seama de ce anul acesta Craciunul este ca o minivacanta fara sa simt nimic mai mult...Poate ca datorita lipsei zapezii si a nonatmosferei de sarbatori din Cluj (in afara de cateva Piete imbodobite -- si alea oribil, nimik), poate ca am lucrat pana in ultima zi; poate si faptului ca de 2 saptamani intreg bioritmul meu e altul...habar nu am. Cadourile primite au fost multe din ele fara nici un farmec...cel mai tare cadou dupa sotia mea mi l-a facut Vlad.De fapt a fost si printre putinele cadouri adevarate si cu farmec...invelite in ambalaj de sarbatoare.
Frumos. O carte pe care am citit-o deja jumate despre KGB si Putin.
Sunt trist ca nu am simtit nimic de Craciunul 2008. Sper ca farmecul Craciunului sa ma atinga macar in 2009 si sa nu fi pierdut de tot aceasta sarbatoare!

Niciun comentariu: