vineri, 3 octombrie 2008

Viata de caine--BUNA

Am un caine...catea de fapt..Lady pe numele ei de catea. Superba de altfel, o corcitura foarte reusita de coker cu labrador, par scurt, talie de coker, fata de labrador...E cainele meu si e cel mai frumos si destept! 
E in acelasi timp si cel mai rasfatat caine...soacra mea i-a cumparat sampon special de caine...e mai scump decat unul foarte bun pentru oameni! socrul meu ii taie unghiile!Cumnatul o pupa pe burta!Sotia a iubeste pana la cer! I se fac toate mofturile si chiar peste. Nu zic si mie imi place, ma joc cu ea, o rasfat, o scot afara.Tot eu sunt singurul care o bate. Eu sunt singurul de care asculta si iese fara lesa afara cu mine.
De obicei doarme in pat cu noi, fie la picioare fie intre picioare.Tine cald la "xoaie". Foarte tare. Dar atunci cand doarme intre picioare, trebuie sa se bage sub plapuma. Asa ii place ei. Si noi o lasam de obicei mai ales ca te impinge cu nasul ala umed si rece sa ridici plapuma sa poata intra. Aseara am adormit foarte repede si profund. Am simtit la un moment nasul ala umed si rece pe spate! Atat de nervos am putut sa fiu...dar nu am lovit-o nu am facut nimic mai mult decat sa ma enervez, sa ma intorc in asa fel incat sa nu mai poata sa ajunga la pielea mea, am bagat plapuma sub mine si am dormit in continuare, convins fiind ca se va plictisi asteptand si incercand si se va culca pe picioare sau pe fotoliul ei. A mai incercat de cateva ori...nimic.Ma trezise, nu de tot, motaiam, dar nu vroiam sa o las sub plapuma. Atunci apogeul : M-A LATRAT!! tare, in noapte, in somnul meu linistit.Atat de distrat am fost ca nu mi-am dat seama si cat de nervos. Nu am impins-o, i-am ridicat plapuma. S-a bagat frumos intre picioare, mi-a tinut cald la "xoaie" pana dimineata. Vreau sa fiu LADY 

Niciun comentariu: