duminică, 12 octombrie 2008

Piturca si jocul nationalei!

Ca probabil majoritatea romanialor m-am uitat aseara la Romania--Franta. In minutul 2 cand spiridusul de Florentin Pentre a marcat am fost efectiv blocat, nu am putut sa scot un sunet. La golul lui Goian am fost de-a dreptul uluit. Nu imi venea sa cred.
La inceputul meciului, desi tin cu Romania, imi doream sa luam bataie cu minim 3 goluri diferenta. Vroian sa ne bata cu 4 la 0 sa fiu sigur ca o sa scapam de Piturca.
Am inceput sa sper ca vom bate Franta, desi am zis "la 2 zero, suntem roamani si o sa pierdem la dar la un gol diferenta".
Nu s-a intamplat asa ci a fost un egal mult sperat de Piturca si ai lui care acum a devenit brusc si peste noapte iar un antrenor bun "stie el ce face" si apreciat. Cum sa fii multumit cu egalul cand tu conduci cu 2 - 0 in 18 minute?! Cum poti sa spui asa ceva? Mai ales cum poti sa spui asa ceva cand echipa ta, Romania, nu a jucat absolut nimic?! Nimic! Aud ca am jucat bine 30 minute...M-am uitat eu la alt meci? Am marcat dintr-o greseala a unui aparator central (greseala fatala si in divizia B de cele mai multe ori) si o faza fixa.Aceste lucruri nu spun nimic de jocul echipei. In rest, am stat cu curul in poarta si am incercat sa lovim pe contraatac. Atat. Nu o pasa mai gandita, o schema, ceva. Nimic...La nimerela ca sigur iese ceva. 
Jocul Romaniei a fost jocul unei echipe mici, fara nici o pretentie, fara jucatori buni...a semanat cu jocul Insulelor Feroe impotriva noastra, poate mai rau...Ne bagam in propria jumatate, aglomeram, respingem in disperare ca poate pe o respingere o luam la fuga si bagam si noi ceva. Nimic pus la punct, o combinatie, o schema...Am avut un noroc chior cu Muresan -- in opinia mea cel mai bun jucator al Romaniei pe teren si in acelasi timp noroc si ghinion cu Lobont. Dar e mai bine ca am facut totusi egal, ca Lobont a gresit si nu i-am batut. Daca ii bateam, i se facea statuie lui Piturca.
Un antrenor care, in opinia mea, e aproape o nulitate. Pe unde a antrenat nu a demonstrat mare lucru, mereu a antrenat pe o baza solida anterioara. Echipa nationala, una cu curul in poarta si fara a lega mai mult de 5 pase consecutive tot meciul reprezinta imaginea antrenorului ei.  Ma intreb cand o sa scapam de Piturca si aroganta lui, in fapt ma intreb cand o sa joace din nou fotbal nationala?!
Interviurile lui si ale apropiatilor nationalei sunt in acelasi ton! Au fost mai buni francezii dar am scos-o noi la capat! Oameni buni...echipa Romaniei nu a jucat nimic!! Dar nimic! De ce Piturca este in continuare antrenor?!?! De ce? Cand toata lumea vede ca abordeaza gresit meciurile si se pregateste gresit?!
Piturca, ca orice om al jocurilor de noroc, are mult noroc! Aseara trebuia sa ia bataie rau de tot! Numai cu noroc a reusit sa conduca cu 2 goluri si apoi sa termine la egalitate!
Hai Piturca! Hai pa!!! Dar nu acum....ca acum a scos-o la capat... 

Niciun comentariu: