joi, 2 octombrie 2008

Super organizare la CFR- CHELSEA

Am fost aseara la meciul de istorie dintre CFR si CHELSEA. Superb meciul, superb rezultatul, atmosfera etc. Dar despre meci si rezultat o sa scrie altii...eu o sa incerc sa va spun ce au vazut ochii mei din punct de vedere organizatoric si cat de incantat sunt!
O organizare demna de luat exemplu de absolut orice alt club sau organizatie care isi doreste un eveniment reusit. Sincer sa fiu mi-au lipsit putin artificiile bucuriei dar mi-am dat seama ca nu isi aveau sensul nici in caz de victorie. O  organizare absolut impecabila!
Am mers la meci cu alti 3 prieteni...am descoperit calea de a introduce alcool pe stadion, ne-am simtit minunat, abia asteptam urmatoarele meciuri. 
De la "7 strazi" aveai cateva optiuni de a ajunge la stadion dar acestea erau limitate de alte cateva strazi rezervate in mod special pentru accesul fanilor lui Chelsea. La inceputul acestor strazi erau postati 4-5 jandarmi care, atunci cand incercai sa o iei pe strada respectiva, iti spuneau, pe un ton ferm si foarte hotarat ca pe acolo nu se poate sa mergi pe urmatoarele strazi mai sus etc. Acesti jandarmi isi invatasera lectia si erau foarte bine instruti de cum sa vorbeasca, de tonul vocii si tot. Te convingeau instant ca trebuie sa mergi pe alta strada si ca ar fii bine nici sa nu incerci sa fortezi sau sa mai incerci sa intri pe unde nu iti este permis. De admirat. Unul din prietenii mei ne-a rugat "lasati-ma pe mine sa vorbesc la urmatoarea strada"...stiam ca ori o sa radem tare de tot ori o sa trebuiasca sa fugim tare de tot. Noi ramanem putin mai in spate...am uitat sa spun ca aveam esarfe atat cu CFR cat si cu CHELSEA...se apropie de jandarmi si de gard la care ei, cu poezia invatata, tonul invatat tot "pe urmatoarea daca aveti bilete"... la care prietenul meu "but sir, we are from London, we are Chelsea fans"...trebuie sa recunosc ca a zis fara sa il bufneasca rasul si pe un accent destul de binisor dar care nu ar fi pacalit mai pe nimeni in general...Stiti privirea aia de om dezorientat care nu stie ce sa faca, panicat, nu s-a mai intalnit niciodata cu asa situatie...privirea aia pe care o au unii innainte de a fugi de o situatie? aia in care se uita in dreapta in stanga, cauta un ajutor, de oriunde? e aia!!!...asa arata jandarmul nostru si in cateva secunde asa aratau colegii lui "bagh...asta e englez" a reusit sa scoata pe gura...din privirea lui cautatoare, unul din colegii lui, desi era si el pierdut si avea aceeasi privire, s-a apropiat putin de prietenul meu si "go daun, tu stretz, and sho tichet"...nu engleza...fonetica engleza, scrisa romaneste si invatata pe de rost! superb...alceva nu stia sa spuna! nici unul din ei...el stia doar "go daun, tu stretz, and sho tichet".  Cum s-a indepartat putin prietenul meu de ei normal ca ne-a bufnit rasul pe toti! Ei au revenit la "bagh da pule sunteti" si ne-am continuat drumul...cu siguranta cei de la urmatoarea strada ar fi spus "go daun, tri stretz, and sho tichet". Dar ar fi aratat acelasi lucru: pe cineva, fie el din jandarmerie, fie politie, fie CFR l-a interesat foarte tare organizarea acestui meci! I-a invatat pe niste jandarmi (unii din ei sunt baieti-baieti dar nu e si cazul celor ce pazeau strazile alea) ce sa spuna in functie de locatia unde sunt : "go daun, x stretz, and sho tichet". ADMIRABIL. Felicitari tuturor celor implicati in organizare! Si pe Scolari, l-am vazut intr-un interviu spunand ca rar a avut ocazia sa vada asemenea organizare!
Felicitari tuturor celor implicati si felicitari CFR!

Niciun comentariu: