luni, 4 august 2008

Ce vor femeile?

Toata duminica am stat si am vegetat in casa...pana la ora 21 cand am mers cu un prieten la meci la CFR. De mult nu am avut o duminica ca asta. Sotia a mers la cumparaturi in Mall cu ceva prietene. Singur; pot sa dorm, sa mananc si sa fumez in dormitor! Am iesit la cafeaua "de duminica" care de o saptamana a devenit ceai negru.
La aproximativ ora 12 eram singur! Sotia la cumparaturi, prietenii plecati sau "duminica"...beton. M-am innarmat cu ceva dvd-uri, alune si seminte, tigari si mancare (pepene) toate in dormitor! De vis. In timp ce ma uitam la Criss Rock intr-un stand-up cu o gluma pe tema femeilor, si in contextul glumei, m-a lovit: ce vor femeile? Raspunsul e simplu desi multi l-au cautat : TOTUL! Ce vrem noi? In general se reduce la: mancare, sex si liniste! Sunt egale ca importanta! Cand ajungi acasa, vrei sa mananci; clar. Nu neeaparat gatit de EA dar iti este foame! Comanda ceva numai sa fie ceva ca sunt mort de foame; nu vreau sa imi fac iar eu ceva la repezeala! De sex nu vorbim ca e tardiv. Linistea e extrem de importanta! Vreau liniste, nu vreau sa aud ce a facut nu stiu cine, nu vreau sa aud nimic! De multe ori, nu intru complet in casa, doar asa un piciorus si aud " sa vezi ce am patit azi...". Vai!! Te implor asteapta sa intru tot in casa.Ar fi culmea sa merg intro zi si sa aud inca de la interfon "abia astept sa iti povestesc". Si apropo de interfon si de senzatia vreau sa ajung cat mai repede acasa, in pat, pe canapea...ajung intro zi acasa, ma pisam pe mine, sun la interfon si ce aud "vezi ca o trimit pe lady jos sa stai cu ea"! Nuuu. In fine, femeile oricum simt nevoia imensa sa vorbeasca si prin definitie uneori ne distrug linistea. Dar exista setul ala de intrebari care iti dau totusi liniste! Intrebi simplu, dar convingator: " ce ai facut azi? cum a fost ziua ta?" ai un ragaz de minim 15-20 minute in care poti sa te faci ca asculti! Nu trebuie sa fii atent! Dupa asta urmeaza "ce mai face x?" unde x e o persoana de sex feminim de care esti sigur ca nu o suporta! Inca 15 minute!! Am adormit!
In timp ce ele vor TOTUL, noi ne dorim 3 lucruri simlpe dar atat de greu de obtinut cateodata!
In jurul orei 14 am adormit. La aprox 17 a venit sotia "Iti place ce mi-am luat?" -- dormeam...liniste...Am vrut sa dorm in continuare pana la meci...Am vrut...
Gandurile de aici nu sunt numai ale mele ci si ale unora (va stiti voi) care nu pot exprima asa ceva. Va salut!! :)

Niciun comentariu: