vineri, 17 iunie 2011

Imi vine sa urlu...

De o saptamana sunt urmarit de ghinioane.
-- am fost la control la picior, nu sunt prea optimist, sunt sanse sa fie nevoie de inca o operatie...
-- sunt un infirm in carje care pana azi abia se deplasa
-- m-am certat cu distribuitorul de cafea, m-am enervat mult mai tare decat imi permit
-- ieri am avut o stare acuta de nervozitate
-- mi-am luat o teapa de niste bani
-- ma simt handicapat

Si azi, cand plec in weekend la munte, la distractie, la piscina, a venit si cireasa de pe tort...din cauza eforturlui de a merge in carje, mult, a cat am mers ieri, azi mi-a alunecat carja dreapta putin in baie. M-am incordat sa nu pic. Mi-am luxat umarul drept si am facut intindere la muschiul umarului. Nu mai pot sa merg nici in carje...mi-a luat 15 minute (pe ceas efectiv) sa parcurg 30 metri....nici cu carjele nu mai pot umbla. Urlu.
Dar taras, pe coate plec la munte....

Niciun comentariu: