marți, 10 august 2010

Telefon

Stie cineva un telefon care ofera posibilitatea blocarii unui apelant?!
Sa setezi sa poti primi apelari de la anumite numere doar cand vrei tu, sau in anumite intervale orare. Ceva de genul.
Jur ca imi trebuie neaparat asa ceva.
Ma irita si ma enerveaza numai vizualizarea numelui unor apelanti uneori...ce sa mai zic de ce vor?! sau mesajele...numai numele si stiind ca ma suna sau mi-a trimis mesaj ma irita si imi provoaca nervi. In anumite momente.
Telefonul mobil a devenit o necesitate atat de mare incat nu te poti lipsi de el. Dar este de multe ori cel mai mare blestem...
Serios...stie cineva un telefon cu optiunea asta?! Sa-i dea ocupat, sau orice numai sa nu iti apara nici macar numele pe ecran sau mesajul. Eventual sa le poti vizualiza mai tarziu dar nu este absolut deloc obligatoriu...ar fi un seviciu superb!!!

Imi vine sa le dau de pamant pe amandoua...
Ma duc la dracu ca ma asteapta sa bem o cafea si sa fumam o tigara. Eu nu mai beau asa ca o sa zic pas la spritz si bere.

Niciun comentariu: