miercuri, 11 august 2010

Birou

Petrec mai mult timp in micul meu birou de la Athos decat oriunde altundeva. Mai mult decat in pat. E mic, e urat. Are 2.5 latime si vreo 5 lungime. Dar e al meu. Am facut o modificare in sensul ca pe langa biroul meu, am pus fostul birou al lui Mary in forma de masa de sedinte. Se sta acolo, discutam e altfel. Zilele astea vreau sa fac curat complet. Sa il amenajez mai bine. Sa fac ordine. Neeaparat trebuie sa fac ordine in biblioraft in sertare,in spatele meu...am si niste tablouri si niste obiecte decorative. Sper sa arate si sa imi dea o stare mai buna....
Vorbeam cu un prieten care imi spunea de greutatile pe care le intampina societatea unde lucreaza (alt domeniu decat al meu) si ca mai mult ca sigur o sa se inchida, ca nu mai produc, ca proprietarul nu vrea sa mai aduca bani de acasa sa tina firma etc. Si imi zice de biroul lui. -- Bai Nini, ca tu ai fost niciodata la mine.Am un birou de vreo 50-60mp. E imens moshule. Aveam secretariat la intrarea in birou, nu cu mine in birou. Al meu nu e din pal ca al tau...lemn masiv frate, sa vii numa sa vezi ce dotari si echipament si ce imagine cand intrii la mine. Ma gandesc serios acum ca, 1 luna doua cat voi mai avea biroul asta, sa mut toata firma lamine in birou ca si asa nu avem ce face si ne plictisim toti.Nu am nimic de facut, ma chinui si ma plictisesc toata ziua sigur. Pana se inchide sandramaua.
Am fost la el. Am lesinat cand am intrat. M-am inscris ca daca am bani, cand inchid sa cumpar: biroul (care oricum nu incape la ine in birou dar nu il pot rata), scaunul, plannerul de pe birou si inca vreo 2-3 lucruri. A zis ca mi le da daca asa se decide -- vanzarea lor.
Pacat. Sau nu au stiut sa managerieze si unde sa faca reduceri?!? Conteaza asa mult un birou impresionant si luxos. Conteaza pentru confortul propriu. Confort pe care o sa mi-l fac si eu in micul meu birou...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, BRO !
E foarte important biroul.
Daca as castiga cat imi doresc, din activitati care mi-ar facea placere, mi-as dori un scaun la subsol... Saun in gara... un taburet din ala de bucatarie... orice...