luni, 7 decembrie 2009

Nu as mai plati nimic la sanate!

Cat demult mi-as dori sa existe un fond al sanatatii privat. Si sa nu mai fiu obligat sa platesc la cel de stat.
Am mai scris aici si am spus-o de n ori, ca atunci cand te duci "simplu cetatean" in fata institutiilor statului, esti mai jos ca "pielea p...". De fiecare data cand am fost la spital, la politie, la primarie, prefectura, ca simplu cetatean, am fost tratat cu curul. Ca asa meritam noi platitorii de taxe! Cum dai un telefon, si ai o pila, totul se rezolva cu totul altfel chiar cu "pai de ce nu ati zis de la inceput?". Pisam-as pe voi!
Sambata seara, mi-am luat o sticla in cap si am ajuns la urgente sa ma coasa! M-am ales cu o cusatura in 7 sau 8 noduri, eu habar nu am...
Jos palaria ca m-au cusut si m-au facut bine in 10 minute cum am ajuns. Le multumesc. Desi in definitiv, asta le e treaba si d'aia ei sunt UPU -- unitatea primire urgente. E normal sa ma coasa in 10 minute din moment ce eu am o plaga deschisa la cap si sangerez ca un porc.
Dupa care m-au trimis la raze. Si apoi m-au pus sa astept rezultatele si actele de externare din UPU...si am asteptat. Si am asteptat. Ca si alti 2 cetateni.Nu au mai avut nici un caz.Am asteptat 3 ore pana mi-am perdut rabdarea! Am vrut sa fac o reclamatie...nu au vrut sa imi dea coala si pix, nu au vrut sa imi dea numar de inregistrare. Niste jegosi. Cred ca lumea e a lor. Cum e posibil sa te puna sa astepti 3 ore pentru niste rezultate care in mod normal ies in cateva minute?!
Nimeni nu te baga in seama.Am facut scandal, am vrut sa fac reclamatie.Nu vor sa primeasca reclamatia. Isi permit sa vorbeasca cu "tu" de parca lumea e a lor. Au un regulament cu "120 minute pentru interventie" daca si daca si daca. Si ei imi scoteau ochii ca m-au cusut in 10 minute. Pai daca nu au nici un caz...ar fi trebuit sa ma lase sa astept 120 minute...ceilalti doi cetateni, cand au vazut ca e cineva care are tupeu sa se lege de ei au inceput si ei sa se lege de doctori. Cum am facut scandal, probabil ca i-au trezit pe aia de la analize si analizele au ajuns in 5 minute.
Personaje: doctorul care m-a cusut -- ok, si-a facut treaba exemplar si apoi s-a retras dintr-un imens bun simt stiind ca am dreptate
-- doctorul de garda (nu stiu cum Blaga) care dupa ce i-am spus ca mi-ar fi rusine daca as fi in locul lui si descendent al dlui Blaga (doctor de renume)a vrut si el sa plece. Intre timp mi s-a adresat cu "tu" replica "nu ma legati dvs la sireturi sa imi spuneti tu-- respectul pentru un pacient se reduce la tu?! tu esti cu altcineva, nu cu mine! nu v-as da salariile ca nu le meritati...comunistilor. Ajunge omul aici si va purtati de parca sunteti dumnezeu! E datoria voastra sa faceti ce faceti ca d'aia v-ati ales meseria asta si d'aia ati jurat asa!" Aici s-a rusinat putin. "Nu ne faceti noua un favor ca ne coaseti sau mai stiu eu ce...va faceti datoria! Mai ales aici la UPU" O fi el un bun profesionist dar un zero uman.
-- gardianul -- penibil. 8 clase. la fel mi-a zis tu la un moment dat si atat i-a trebuit. el a chemat politia
-- telefonista. care nu suna la "raze" ca-i era frica ca tipau alea de acolo la ea. si nu a vrut sa imi dea foaie si pix.
-- alti 2 pacienti care mi-au dat si pix, si m-au sustinut
-- alte 2 categorii de personal medical: I care incercau sa-i apere pe cei de care eu ma luam si II care imi dadeau drepate, lasau capul jos si plecau

Maine povestesc cum a fost la politie...caci acolo am ajuns!
"O curiozitate personala: e adevarat ca practicantii de ciclism devin impotenti?! sau ca oricum au disfunctii in pat??" -- eu ctre politist care a vrut sa faca cu mine concurs de cunostinte generale! :))

Niciun comentariu: