luni, 23 noiembrie 2009

Crin...o floare uneori daunatoare

Mai ales daca dormi noaptea cu ea in camera(in cap, in idei). Un print salvator imbracat si frezat frumos dar mirositor de cacat. In caracter.
L-am votat pe Basescu. Nu foarte convins dar oricum mai ales dupa ultima dezbatere m-a mai convins. I-am vazut asa: pe Geoana demagogul, pe Antonescu pus pe o mistocareala ieftina si solutii asa generale, si pe Baselu care semana cu profesorul maestru caruia doi elevi slab pregatiti vor sa-i ia locul.
Sunt bucuros ca in final Crin a reusit sa isi dezamageasca 90% din electorat. Prin discursul lui de invins, cand s-a legat de moguli si de una alta...un dobitoc. Pai antena3 unde era mereu prezent si pupat in cur si realitatea l-au facut pe el. Daca nu era antena3 care sa il atace mereu pe Baselu si pe el sa il pupe in cur el era in continuare un anonim! Pana si Ciutacu care avea basici pe buze de la pupat in cur s-a dezis de el!
Crin draga cred eu ca ai reusit sa dezamagesti mai mult ca oricare alt candidat propriul electerat! Si-a mai dezamagit propriul electorat si Baselu, si Geoana, dar tu de departe esti campion! Ai invins, esti pe primul loc...la dezamagit! Tocmai tu care vorbeai de consecventa, cuvand dat, si chestii d'astea atipice pentru un politician...tu care sincer daca mergei in turul II si nu faceai tampenii poate ca aveai si votul meu...tu care ziceai ca prietenia e sacra...pai tu sa musti mana mogulilor care te-au creat mai baiatule?!
Sa nu uiti faza cu demisia din fruntea partidului! E vorba tot de consecventa nu de alta(da si baselu e inconsecvent si geoana dar macar ei nu fac un titlu de glorie din consecventa lor)! Si apoi o sa te uite istoria contemporana asa cum l-a uitat si pe Roman dar ai incercat sa-l aduci la viata...la revedere draga crin.
Esti cea mai slaba veriga din lantul slabiciunilor politice.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Incredibil, dragii mei !
Baselu a lovit copilu' ! Sa moara viata mea !
Aseara toate televiziunile mogulilor vuiau cu " sa dea intr-un copil nevinovat... asa.. cu dosul pumnului... golaneste ... ce presedinte e ala ? Ne e rusine cu el !"

Spectacolul, chit ca e regizat sau nu, apare dupa nu mai putin de 5 ani, din campania in turul 2 Basescu vs Nastase. Actiunea se petrece in Ploiesti. 5 ani au astepta lovitura de gratie. E clar ca trebuia asteptata campania electorala pentru lovitura. Felicit coalitia zdrentelor si apatia PDL-ului. Martor : Patriciu cel zic si Corectu'.

Baselu luat la intrebari raspunde cum banuiesc ca ar fi raspuns oricare dintre noi : "Nu imi aduc aminte... m-o fi injurat... chiar nu mai stiu... dar sa fi dat eu intr-un copil ?"
Reamintesc faptul ca actiunea se petrece in 2004. Daca mie imi aratati imagini cu mine din 2004 violand babe sau facand sex cu minori... poate masturbandu-ma la Surprize - surprize...sau facand sex nebun cu soacra-mea... ce am sa va raspund ? " Sa moara viata mea daca imi mai aduc aminte. Asa am facut ? Chiar nu stiu.

In fine.. coalitia anti-Baselu ma irita. Niste marionete ale securitatii preluate de Iliescu dupa revolutie. Baronii locali si golaniile de tip mafiot. Fara televiziuni. Fara scandaluri. Totul pe sub mana. Remember 1996 si remember ultimii 20 de ani cand Mos Frana - aka Iliescu a facut timpul sa stea in loc. Europa zburda pe langa noi si noi la tv vedeam Kasandra si Dallas. Remember mineriadele, cand niste neandertal veneau in capitala cu bate si lopeti si ne omorau studentii... Si-a batut joc de tineretile noastre. Scarba ordinara ! Abia astept sa moara. Am sa merg la el la inmormantare si am sa arunc cu cacat in sicriul lui. Apoi am sa ma las tuns de securitate si aruncat la canal.

Pdl-ul liu Baselu - diavoli. Au incercat sa recupereze timpul pierdut de fantomele trecutului si sa faca ceva pentru viitorul tarii noastre. Sa le fie rusine. Au uitat ca romania are moldoveni si olteni. Ati vazut la alegeri cum s-a colorat harta ? Moldova si Oltenia - rosu.... Ardealul si Muntenia - portocaliu. Vreau autonomia ungurilor in Hg, sa ma pot muta acolo.

Intre timp mentionez ca sunt ploiestean. Am posibilitatea sa aflu cine era copilul pe care l-am plesnit Baselu. Asta daca era din Ploiesti... sperand ca nu l-au adus de pe la Vaslui... Voi face sapaturi si-i voi lua urma. Apoi am sa-l plesnesc eu... in repetate randuri...pana cand va merge in P-ta Victoriei si va recunoaste ca scarbele lui Nastase l-au corupt cu ciocolatica si bombonele sa mearga langa Baselu si sa-l injure de ma-sa.