duminică, 20 septembrie 2009

Ma simt onorat

Prima oara cand scriu 2 articole intro zi dar...sunt chiar onorat si imi trebuie url-ul de la poza de mai jos...:) considerati articolul de mai jos, "Vreau sa vad...sunt curios" ca principal. De aici imi trebuie poza...:)

O conferinta/intalnire dedicata exclusiv AHC si Hotelierilor din Cluj.
Persoanele din prezidiu, in afara de mine nu mai au nevoie de nici o prezentare...sunt
onorat sa il intalnesc (nu mai zic ca vom discuta si inainte si dupa intalnire, nu mai
zic ca stam amandoi in prezidiu) pe Bernd Lembcke -- vice president Trump Organization
(mai e necesar ceva?), executive director Mar-a-Lago Club --unul dintre cele mai
prestigioase cluburi private din USA si poate din lume? Mar-a-Lago Club
(www.maralagoclub.com) - care apartine de Trump Organization. Mar-a-Lago e singurul club
care a primit 6 Star / 6 Diamond din USA.--eu asa am gasit...
Am sters de pe invitatii locatia intrucat se poate sa se schimbe in cursul zilei de luni.
Orice alt detaliu pana dupa conferinta pe mail! Daca sunt hotelieri care nu au primit
invitatia de participare dar doresc sa participe la intalnirea asta va rog semnalati-mi
pe mail.

Niciun comentariu: