luni, 2 martie 2009

Singur. (si un articol lung)

Am avut unul dintre cele mai contrastante weekend-uri. A inceput promitator cu o intelegere tacita de "moarte neuronilor" acceptata. A inceput pe la ora 16 cand impreuna cu un prieten am mancat o pizza si am baut 2 beri intr-un local "de analizat".La 17 a trebuit sa mergem (impreuna) la mine acasa sa avem grija de gaza intrucat sotia merge la doctor. Nici nu am intrat pe usa ca ne-am si pus in carafa 1 bucata feteasca regala insotita de apa minerala.Cate un pahar apoi hai sa bagam un poker.Instalam si pe laptopul lui...totul ok--a pierdut deja 2$.Inca 1 pahar. Ce misto.Totul e ok, radem, glumim.Ma simt asa bine...Cred ca am terminat de finitiv cu insomniile.Ce fain.Urmeaza ca sotia sa mearga si cand se intoarce, noi sa continuam degustarile in alte parti.
Sunt happy. Dupa ce iese de la baie sotia, belea. Ne certam de mama focului.Imi bag pula in tot universul!Plec din casa.Cu prieten cu tot.Arunc un telefon. Dupa ce ma calmez ne zicem amandoi ceva de genul:acum chiar ca avem motiv. Pazea ca ne e sete. Deja o persoana ma parasise sau parasisem...Mergem la hotel (acolo aveam cardul).Ne punem la masa cu nici un gand necurat...sa bem O APA, sa fumez o tigara...Intra alti 2 prieteni (cuplu) care fara sa stie ca noi suntem acolo, venisera sa manance.Pai acum nu putem sa plecam! O sticla de vin...si inca una...mai vin 2 prieteni (tot cuplu)--trebuia sa le explicam analiza de la ora 16.Inca o sticla de vin.Si ceva tuica d'aia buna d'amea.Un prieten nu bea de loc.Isi face aparatia si o sticla de martini acum.Bem toti.Ce veselie, ce feerie.Ne facem planuri unde mergem...student party.Acolo mergem.Ce veselie.
Mai chem un prieten.E obosit dar bea si el cu noi.Mai vine unul.Nu bea.E cu masina si nu bea.Ce veselie.Uitasem de cearta de tot.Imi faceam in capul meu programul...nu mai e vin d'ala.Nu-i nimic.Alegem ceva asemanator.Abia astept sa mergem la party.Ma duc la receptie, platesc ce am de platit, fiecare plateste.
Ultimii doi sositi pleaca.Nu vin cu noi.Nasol...iarasi parasit.Inarmati cu o sticla de vin jumate plina, si o carafa de tuica d'aia buna d'amea plecam.Cele 2 cupluri ne parasesc si ele.Ce draq?Mai devreme mergeam toti.Intre timp sosise si sotia primului prieten;cel de suferinta inca de la inceput.Ea conduce, ne duce cu masina.Varsam tuica in masina, radem, e veselie.Dar unii deja parasisera corabia.Ajungem in club.Alti prieteni aici...vin, tuica, apar ceva shoturi de tequila.Uit ca am genunchiul praf si d p un dans pe masa vreau sa cobor normal.Greseala.Genunchiul nu tine si pic.Rau.Mai trag 3 persoane in cadere.Ma doare de ma kc pe mine.E asa misto.Veselie.
Decidem sa plecam.Toti ceilalti insista sa mai stam. Nu vrem.I-am parasit.La hotel si sa dormim.Eu acasa oricum nu merg, prietenul meu nu ma paraseste...vom dormi amandoi.In taxi am adormit amandoi e drept. M-a condus in camera si a plecat si el. E asa gol.Nimeni nu ma vrea.Eu vreau pe cineva?!M-a luat tristetea.Imi mai deschid o bere din minibar.Bere nu bausem toata seara.Dau drumul la TV.
Ce singur sunt!Stiu de ce?! Probabil.Dar e trist.Sunt trist.Mai bine dorm.Desi sunt lesinat nu pot sa adorm...e asa gol in jurul meu.Nu simt nimic.Pentru nimeni.Acum, in camera goala si cu televizorul aprins, nu simt nimic.Toti au plecat, toti au refuzat, toti au negat.Ma simt parasit. Mai bine adorm.
Beau toata berea si adorm.
Sambata normal ca mi-a fost rau si am dormit pana la ora 18 cand am mers la film cu prietenii.Am adormit de vreo 3 ori la film.Mai bine dormeam pe canapeaua mea decat sa ma chinui la cinema.Am uitat ca trebuie sa o iau pe verisoara mea din gara.Ajung cu o intarziere de 10 minute. E ok. Acasa adorm imediat.Nu mai am insomnie?! Ciudat.Adorm cu acelasi sentiment de goliciune.
Duminica...verisoara pana la ora 13...apoi au venit prietenii la noi. Am chef de munca asa ca mai lucrez putin. M-am impacat intre timp cu sotia. E ok.Imi e somn de pic pe mine pe la ora 21.Adorm fara nici o problema. Ma trezesc pe pe la ora 2. E asa gol. Ce the fuck am? Vreau sa dorm. Vreau sa ma resetez.
Happy...sad...multi...nici unul...fericit?!...trist.
Incep sa cred ca o iau razna.
Nu stiu la ce ora am adormit dar cert e ca m-am trezit foarte greu si am intarziat la birou unde am avut o alta criza de nervi; pe langa ca nu mi se raspunde la anumite telefoane, pe langa ca e luni...nu pot lucra ca nu am internet!!!Bagh..dar asta e culmea!
Fuck pe "toate fortele universului care comploteaza impotriva mea"! Ma duc sa incerc sa dorm.E oricum ora 16.

Niciun comentariu: