vineri, 27 martie 2009

Je suis mandru de mine

Am avut o perioada extrem de nefasta care se pare ca este pe final...in ultimul timp nu imi iesea nimic, lucram ca un disperat fara "o rata de conversie buna"--cum zice un bun prieten, eram un butoi de pulbere--inca sunt dar mai mic, ma certam sau ma departam de prieteni etc.
De vreo 2-3 zile insa parca a iesit soarele...chiar daca sunt numai victorii pe plan personal...si nu numai.
Ieri am reusit la gaz, ceeace nu credeam ca am sa reusesc....super tare
Petitia mea cu taximetristii are peste 150 de semnaturi, niste super comentarii si a aparut un articol in monitorul care face referire la ea...
Blogul tematic este de asemenea un succes cu comentarii si accesari.Pe langa comentariile de acolo ma bucura telefoanele care le primesc.
Lucrurile la hotel cu grad de ocupare si incasare sunt din ce in ce mai bine...
Cam atat...tot nu dorm...si vreau sa plec macar 1 zi din cluj.

Niciun comentariu: