luni, 29 decembrie 2008

Misto

Romania mea si universul meu sunt misto! Am o slujba buna la care ma straduiesc sa fac totul cat mai bine intrucat chiar iubesc ceea ce fac; castig impreuna cu sotia suficient incat sa ne permitem ce vrem (in limita bunului simt); am cam totul sa duc un trai decent si linistit. Pentru asta muncesc si ma stradui sa ma perfectioniez zi de zi. Sefii mei, prietenii mei, tot ce ma inconjoara ma fac sa dau tot ce am mai bun si sa am rezultate. De aia spun: Romania mea e frumoasa! Dar datorita faptului ca Romania mea e frumoasa uit cateodata cum e Romania de fapt. Imi mai aduc aminte din cand in cand cand mi se intampla cate ceva sau vad cate ceva si raman efectiv socat. Scriu pe aici despre ce am vazut, vorbesc...dar sunt marcat si apoi imi dau seama cat de norocos sunt eu...si cei de care sunt inconjurat. Banii de Money Gram(articol mai jos) au fost groaznici. Apoi un bun prieten imi povesteste ceva de "Romania din gara"...am fost sa vad. Groaznic!! De fiecare data cand am ceva, cand imi trebuie un impuls, ma duc 5 minute in gara...cam o data la 4-5 zile. Am apoi o forta de munca si concentrare, vreau sa fac, sa misc.Dar nu despre asta vreau sa scriu acum si de alt aspect al Romaniei pe care eu nu o ating, nu o simt decat foarte rar; stiu ca in toata lumea asta exista saracia; de fapt exista extreme; ele o sa socheze mereu!
Sug pula la -6 grade celsius! -- asta as fi vrut sa fie titlul! :)
Pe 28.12.2009 a trebuit sa merg seara pana la hotel; era aprox ora 21 cand am plecat si am ales sa merg pe calea Turzii; frig rau afara.Ma sui in masina, scaunul imens si incalzit din timp ma ia in brate, ma strange ma mangaie--imi ureaza bun venit. In masina am 24 grade, sunt doar in pulover. E asa cald si bine...motorul abia se aude, pun tv-ul din masina pe Realitatea sa aud ce se mai intampla prin tara desi nu se vede in mers...se aude. Confortul, scaunul cald ma linistesc. Ma uit pe bord: -6grade afara. "Mama ce nasol!O sa ma cac pe mine de frig din parcare pana la usa blocului!". Imi aprind o tigara si deschid putin geamul...aoleo ce frig intra! Arunc tigara, inchid geamul. Ajung la intersectia calea Turzii cu Buna ziua. Ma gandesc ca e Duminica, ca am rezolvat problema de la hotel cu calculatorul...o sa dorm...maine merg la lucru ca vreau sa termin ce am inceput zilele astea...Totul e ok.
In intersectie doua curve, zgribule te frig, una in fusta, cu fes in cap si una in blugi si o geaca subtire! Ma ia frigul instantaneu! Efectiv nu imi venea sa cred.Ma uit iar pe bord; -6grade, ma uita iar la ele.Isi freaca mainile sunt cocosate si se misca cand pe un picior cand pe altul. Sunt urate, jegoase, cocosate de frig si vinete la fata. Observa ca ma uit la ele si una se si apuca de strigat "Hai sefu' sa-ti fac una scurta sa ma mai incalzesc si eu ca vad ca esti doar in pulover in masina! O luam si p'asta sa se uite ca moare de frig". Sunt efectiv blocat.E fantezia oricarui barbat sa dea o muie si o alta femeie sa se uite.Nu asta ma blocase. Situatia in sine, si tonul...tonul a fost ala care m-a lovit. Jegoase, urate, vinete la fata desi lumina aia care pica pe ele fix in intersectie langa semafor era galbena... asta nu mai e prostitutie; e cersatorie! din spate ma claxoneaza cineva.S-a facut verde.
Parca trezit din somn apas tare acceleratia si fara sa imi dau seama in timp ce cobor calea Turzii, ma uit stanga si dreapta pe strada; de obicei nu vad nici ce masina am in fata, ma gandesc la tot felul de tampenii. La LukOil 3 curve; cocosate, se zbenguie pe picioare, isi freaca mainile. Mai jos, la Leasing, inca 2 la fel. Pe pod in drept cu Confort 1; asta e imbracata gros, cu fes in cap...tot cocosata. Afara -7grade acum (in 10 minute). In timp ce stau la semafor in Pta Cipariu ma uit inspre Baba Novac. Aici un card de vreo 4-5. "Criza va afecta in mod direct si brutal Romania incepand din primele zile ale lui 2009" aud brusc in difuzoare. Din Cipariu pana acasa ma gandesc oare cum o sa le afecteze pe alea criza?!
E Duminica de dupa Craciun, drumurile sunt goale, e un frig de crapa pietrele si alea stau sa prinda o bucata de carne calda...si 5-10 minute de stat in masina.Sau invers. In capul meu idiot mi se intrepatrunde o dilema...oare sug mai prost pula pe frigul asta sa stea mai mult in masina?!
Maine merg la birou si imi termin toata treaba...vine criza! Cand ma lovesc de Romania asta imi vine cheful sa lucrez, sa fiu cat mai performant! Nu vreau sa imi dezamagesc sefii si nici oamenii care depind de mine!
Romania mea e misto! Pacat ca nu e pentru toti

Un comentariu:

Vlad Florea spunea...

Intr-o familie de curve mama, fiica si bunica, apare intr-o zi fiica foarte suparata:
"- Bai dar nu se mai poate s-a ieftinit muia pe centura ceva de groaza, abia dk mai iau 10 lei!"
MAMA:
"- Nu mai fa atatea figuri ca eu pe vremea lui Ceusescu sugeam pula numai ca sa prind loc mai in fata la rand la lapte!:))'
BUNICA:
"- Va plangeti voi mah. Pai eu pe vremea razboiului sugeam pula numai ca sa am ceva cald in stomac!"
Cam asa merge treaba la noi si intre curve si intre cei multi care se descurca greu.... O sugem ca sa avem ceva cald in stomac... Doar ca ele (curvele) o fac la propriu.