luni, 4 februarie 2008

DANIELA POP-Primaria Cluj Napoca-- politetea secretarei de la serv.Urbanism--functionar public

Am avut azi nevoie de o informatie PUBLICA de la Primaria Cluj-Napoca. Ca orice cetatean al Clujului am sunat la Primarie si am cerut legatura la serviciul unde aveam nevoie. Trebuie sa mentionez ca as avea la indemana metode prim care sa aflu informatia cu un telefon la tinta dar m-am gandit ca nu are rost sa deranjez pentru ceva atat de neinsemnat.Se face legatura cu Dna. DANIELA POP secretara directia de urbanism. Ma prezint, politicos, si ii explic neinsemnata mea solicitare.
Dupa ce ma calmez va povestesc cum Dna. Daniela Pop mi-a daramat inca o data orice parere proasta despre functionirii publici; a facut ca aceasta parere sa fie si mai proasta! Mi-a aratat cum politetea nu este o trasatura de caracter/o virtute ci o chestie pe care daca vrei, ca functionar public, o folosesti, daca nu vrei, nu o folosesti! "Eu vorbesc cu dumneavoastra din politete" ! Cei 7 (sapte) ani-- aia de acasa-- nu-i putem condamna; dar putem condamna faptul ca pe banii nostrii suntem tratati dupa bunul plac al functionarului public!
Sunt nevoit sa repet; dupa ce mai trag aer in piept va relatez cum imi vine sa ii scuip -- un lucru deloc politicos sau civilizat dar pe care aceste specimene il merita! I-as trimite sa munceasca pe cei care beau cafea in birouri si se vaita ca au de lucru! Vor salarii mai mari...intrebatii pe pensionarii aia care merg la primarie, pe orice cetatean care merge acolo cum e tratat de gunoaiele alea, daca ar merita specimenele alea salarii mai mari! Si aveti pretentia sa fiti respectati ca sunteti functionari publici! Nimicurilor neinsemnate care ne faceti viata un cosmar cand avem nevoie de voi! Revin cu Dna Daniela POP

4 comentarii:

Anonim spunea...

cred si eu ca se comporta asa educatia lasa de dorit iar faptul ca are o boala psihica din copilarie pe care nu o prea trateaya se vede,dar provine dintr/o familie care toti au nevoie de un consult medical,data viitoare cautati/o cu bani intr/un plic si vedeti ce servila devine.pacat ca toti ratatii lucreaya in primarie si nu ia nimeni atitudine sa ii cearna si dupa criterii medicale.

ANDRIES Mircea spunea...

Daca iti vine sa scuipi inseamna ca ai si tu o problema, una chiar de educatie. Cind o sa invatati sa vorbiti politicos si sa tratati un functionar public cu putin respect (nu sa-l considerati sluga voastra) o sa aveti si surprize placute. Puteai sa afli informatia de la "pilele" tale ? De ce nu ai facut-o ? E sport national in tara noastra. Cind te calmezi incearca sa afli ce salarii au functionarii publici, vei avea inca o surpriza. Va doresc zile senine si fara nervi.

me spunea...

domnule Andries. Aveti o problema de perceptie. Tocmai ca nu am vrut sa imi sun pilele ci sa fiu un cetatean normal care da telefon. Ce inseamna tratarea unui functionar public cu respect?! Pliculetul, sacosa?!? Am tratat si mereu tratez cu respect dar uneori meritati o flegma in frunte, toti functionarii. Pe care am si dat-o de cateva ori. Desculti ce sunteti. Eu nu va zic functionari publici ci asistati sociali pentru ca asta sunteti!Asistati sociali.

Anonim spunea...

Am si eu un comentariu!
Fac adrese in primarie, la care astept rasuns, cu greu obtin o audienta si solicit un raspuns in scris, nu vorbe, in zadar. Si daca tot e o primarie smart, va spun ce smart e....din iunie cu nr. 293135/22.06.2020, pentru care n-am primit raspuns, nici in ziua de azi...Am revenit prin alta adresa si am solcitat un rasuns concret, care dupa cum scrie, s-a rezolvat intern.
Oare din ce categorie de ""profesionisti""fac parte, cei ce raspund astfel. Tare as vrea sa-i vad pusi in aceeasi situatie, pe care ei, le creeaza. Oare cum ar reactiona? cum ar rezolva? ara astepta ca mine 15 de ani, ar da spaga? ar deveni infractori? si-ar face dreptate singuri?