luni, 30 august 2010

Ha?! Ha?!

Am luat-o razna. Jur. Serios.
Stateam azi foarte concentrat la birou, citeam o propunere de contract.Ma rog. Eram concentrat. O zi grea. Nervos, stresat si foarte apasat de o gramada de griji din afara serviciului dar legate de servici--greu de explicat dar asa e.
Pe birou il am de vreo 2 saptamani pe "spartanu'". O piesa in bronz masiv, de marimea unei boxe de calculator care infatiseaza un coif spartan de lupta.Mereu mi-am dorit asa ceva pe birou sau un vultur din bronz masiv cu stema familiei. Si "spartanu" asta e pus intre telefon si monitorul de la calc. Si stand eu asa cu capul plecat inspre birou citind temeinic ce si cum mi s-a parut ca s-a miscat, si chiar s-a uitat la mine. Mi-am holbat ochii si m-am uitat si eu la el. Si-a ferit parca privirea. L-am intors pe toate partile.Nimic. L-am intrebat "ce faci magh?! vrei sa zici ceva?!". El tot nimic. L-am pus la loc.
M-a pufnit rasul si m-am dus sa fumez o tigara. Nu mai am tigari. Ma intorc la contract. E un mare bulshit. Spartanu iar se uita la mine. "Bagh zi magh daca ai ceva de zis"...nimic. Imi dau seama ca sunt foarte obosit si nu am putere de concentrare (si culmea dorm de rup) si vreau sa ma duc sa ma spal pe fata. Ii mai zic o data "bagh spartane...daca ai ceva de zis...zii...da-o in masa de treaba ca ne stim de atat timp. petrecem impreuna mai mult timp decat cu oricine altcineva. si daca ma superi de acum te port in servieta...dar esti cam greu."
M-am intors de la baie si el e parca fericit!
Am inebunit de tot.
Am o prietena (vezi ca asa iti zic?!? - prietena!!! deci te suport) care are un craniu de om--cred ca Raducu il cheama. Ma duc deseara sa stau putin de vorba cu el.Sunt convins ca e mai comunicativ decat spartanu meu si ca are multe de zis.

6 comentarii:

Anonim spunea...

pt asta exista personal calificat...

nic spunea...

welcome 2 my world...vorbesc cu florile care ma mangaie pe ceafa cand stau in anumita pozitie la birou si sunt absolut convins ca vor sa faca sex cu mine..cel purin asa ma mangaie. pe masina mea o cheama dutza si merge daca nu vorbesc cu ea.

Anonim spunea...

e absolut normal...stai linistit :)).de oboseala si de stres. azi s-a mai uitat la tine?! p.s. cainele meu vorbeste

Anonim spunea...

Man !
Eu stau singur in birou minim 8 ore / zi. Imi petrec majoritatea timpului vorbind cu tastatura, cu florile, cu monitorul... sau citind cu voce tare, ca la scoala.
Am observat ca atunci cand sunt in prezenta altor persoane am un debit verbal de speriat..
Ma programez la psihiatru. Astia am auzit ca stiu sa asculte. Mi-as lua in psihiatru cu mine in birou, sa stea asa calm pe fotoliu, cum stau ei... si sa ma asculte pe mine. Nu am nevoie de sfaturi... numai de feed-back...

Anonim spunea...

:)))si pana la urma te-a ajutat radu? ati avut conversatia? daca vrei ti-l imprumut ....poate e mai comunicativ cu tine

Nicolae-Gabriel Predescu spunea...

ce crezi ca am facut eu aseara la tine 2 ore?! m-am uitat la film si am discutat cu radu! are niste povesti...atatea a vazut...e scandalos pana si pentru mine!oricum am ramas inteles cu radu ca ne vom vedea mai des de acum...