marți, 27 iulie 2010

Se termina smecheria

Stau la o cafea de vreo ora intr-un local unde TV-ul e pe realitateatv. La o masa langa mine,un al domn mananca tacticos o omleta taraneasca.
Brusc amandoi ne uitam la TV si incepen sa radem:
-- in comuna Mihail Kogalniceanu primarul a luat decizia sa taie curentul la calculatoare de la ora 12 sa faca o economie de 2500 lei/luna. Si femeile alea de acolo si-au scos masinile de scris si emit acte si fac ce au ele acolo de facut cu masina de scris frate. Ne-am intors in timp! Si cica taie curentul si la scoli si gradinite. Pentru 2500 lei/luna economie prefera sa se intoarca ani buni in timp. Eu vad si alta gravitate:va dati seama cat pricepe primarul ala din 'calculator' daca el prefera sa le taie?! Femeile alea dupa ce emit acte la masina de scris trebuie sa le introduca si in calculator...copios.am ras desi e de plans.
--in Brasov,consiliul judetean a luat decizia de a emite cartele pentru rationalizare in caz de razboi!si a aprobat tot pentru acest demers cheltuind nici mai mult,nici mai putin de 554000 lei!unde au auzit aia ca Romania e in pragul unui razboi incat sa emita cartele de rationalizare? Si pentru asta cheltuie 554000 lei!!! Va dati seama spagi acolo pentru asa ceva? Nu vreau sa ma mai gandesc la nimic. Ma gandesc ca imprumutul de la FMI e mic copil pe cat fura astia! Daca s-ar hotara asa brusc 'bai baieti,gata,o luna de acum inainte nu mai furam nimic!' eu cred ca nu am mai avea nevoie de transa asta de imprumut iar daca decizia de a nu se mai fura ar fi implementata pe durata de 1 an,am iesi lejer din criza!
Ma duc la munca pentru ca eu nu fur si trebuie sa lucrez de 4x mai mult sa am mai putin ca inainte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Te'n gura, viata ! Pai tu crezi, bro' ca astea sunt furtisagurile ? Astea sunt sarea si piperul de pe marile fripturi.
In Ploiesti schimba bordurile de pe bulevard. Bordurile alea au mai fost schimbate si acum 2 ani. Intr-adevar era necesara schimbarea lor deoarece se macinasera profund... iti dai seama ce lucratura frumoasa. Astia sunt satui sa ciupesca din consumabile si amu au trecut la schimbarea neconsumabilelor. Intre timp aveam strazi neasfaltate si fara canalizare la maxim 500 metrii de km zero.
Pisamas pe ei de zdrente. Am sa ies cu tarnacopul intr-o noapte si am sa sparg pavelele din fata primariei, sa-i conving sa-si puna marmura.