miercuri, 23 iunie 2010

My life

Sunt surprins zilnic. De ce mi se intampla, de cum vad eu lucrurile si cei din jurul meu. Ma distrez strajnic.

Dormeam Duminica...si asa de bine dormean...la un moment un zgomot infernal sub geamul meu. Ma trezesc imi vine sa urlu dar ma uit mai intai la ceas in capul meu crezand ca e cel putin ora 11...era 7:46.
Ies pe geam. Un burtos tundea iarba din fata blocului cu o masina de tuns iarba d'aia electrica.Facea un zgomot groaznic.
-- Omule ce dracu faci la 7:45 duminica ?!
-- Tund iarba asta!! -- contrariat putin de intrebarea mea
-- Pai la 8 fara un sfert dimineata te-ai gasit?! Nu ai nimic mai bun de facut.
-- Daca acum am timp si acum pot...
-- Bai omule, du-te in casa, stai cu nevasta cu copii, bea o bere ceva, ca e duminica dimineata si toata lumea doarme...tu chiar nu gandesti de loc?! Nu te gandesti ca lumea doarme? Nu te ajuta capul?
-- Pai acum am timp!
-- Bai intreprinzatorule, a face ceva cand ai tu timp nu inseamna ca faci bine chiar daca e necesar...(avea o figura de bou cand i-am zis asta de imi venea sa rad) Lasa in masa iarba aia in pace, du-te in casa ca vin eu la 12 si iau masina si tund eu iarba numai lasa-ma a dorm...
-- Aaaaaa...pai....aaaaa
-- Bai omule..hai te rog eu ca iti meriti soarta...esti jalnic...du-te in casa ca vin eu sa iau masina aia si sa tund iarba mai tarziu.
-- Aaaaa....
Si a plecat...imi venea sa rad sa ma tavalesc pe jos... cum sa ai atat de putina minte?!?! CUM?! si nici sa nu iti dai seama...
Vorba unuia dintre cei mai buni prieteni ai mei (2 la numar buni buni) "bagh Gabi...si ca sa taci, sa nu spui o tampenie, sa taci efectiv, ca daca taci pari interesant, iti trebuie o doza destul de mare de inteligenta"

Un prieten foarte bun din copilarie (al carui nume nu il dau ca nu stiu daca am acordul lui dar de citat il citez exact) cu care nu m-am vazut de 1 miliard de ani scrie la el pe facebook:
"Aseara cautam eventuale noi programe la TV, si ce sa vezi: taraf tv nu disparuse, fusese doar mutat. Acum o sa-mi adaptez scrisu (deja am inceput) conform cu postu
Era ceva cu o gagica cu silicoane, fhata da la miezu noptii. Buna ghagica, nam nimica cu silicoanele, sa este peste tot. Asta prezenta un videoclip, care a inceput pa taraf. Scheuna ala... sorin-copilu da cobalt (sau orice alt metal sau nemetal). Da nu singurel, cu frasu adi. Mama, si de nu se laudau hastia doi unu pa altu...
Asta, adi, cica e mai mic. Da ala mare il iubeste. De fapt amandoi se iubeste ca fratii, si "se da lumea la oparte" pentru ei. Era imbracati amandoi la fel, in pantaloni albi cu bretele, si camasi negre. Si dansau mishto, cu zbuciumeli, ca maneaua e cam ritmata.
Baietii din jurul lor, care cred ca e invidiosi, se bucura cu ei, si era si frumos imbracati, unu avea un tricou cu naichii. Cred ca au filmat la bragadiru, asa parea dupa moace. Da mia placut ateveiele, era cu galben. Era Bombardier (cred ca e tari).
Sorinel la lasat pe ala micu sa cante mai mult, el mai mult zicea "adi de adi" pentru incurajarea si ca sal lanseze si pa el. Da zicea des "adi de adi", asta mia placut. Si mai mia placut ca mai zicea si de sefu lor, cred ca bursuc (am uitat si nu mam documentat intre timp).
La sfarsit a plecat toti cu ateveiele
Adi de adi e tare! E bine ca are nume scurt. Daca era o manea despre Angela Merkel de Angela Merkel sau despre Papa Benedict al XVI-lea de Papa Benedict al XVI-lea dura pana dimineata
Manelarii e peste tot..."

Si pe langa asta...nu mai beau alcool, nu mai mananc gras si prostii decat sambata (mici in targ) si am scazut sub 105.5 kg, targetul fiind sub 100kg. Sunt mai atent, mai concentrat. Muahahahaaa

Niciun comentariu: