marți, 16 martie 2010

Ghinion

Sunt unul dintre cei mai norocosi oameni pe care ii cunosc.
Dar si cand am ghinion...ma doare rau. Acum imi dau seama ca o sa am o saptamana nasoala din punctul asta de vedere...

Nu imi spalasem masina de vreo 2 saptamani...timp in care am facut putin peste 1000km. Un drum dus intors de Ploiesti si altele zilnice. Era plina de sare, noroi, jeg, grasimi si altele. Era jalnica. In interior paraful de pe bord ma sufoca numai cand il priveam...la picioarele pasagerului din dreapta tigari rupte, ceva cutii de burn si red bull, ambalaje de mac mac. Scrumiera cred ca era vie. In spate un hamburger uitat de vreo 3 saptamani, cutii de bere goale, sticle de apa plata, cola, hartii, praf pe haion. Jalnic! Imi era mie rusine...dar saracutza masina.
M-am hotarat ieri sa o duc la "cosmetica". Ca orice scartar am asteptat seara sa prind ofertele speciale. "Te rasfata tata azi"...parca si ea mergea mai bine in drum spre spalatorie. "Exterior complet, cu ceara, si tot ce se poate si interior cu sters siliconat etc" Stiam ce urmeaza...baiatul de la boxa unde sunt indrumat sa imi duc frumusetea "shefu' nu dam si pe pielea asta cu ceva solutii?! si daca dai matale ceva mai bine iti trag si un polish". Stiam ce urmeaza. Scartar mereu nu am zis cand am achitat ca vreau si piele si polish. Scot tacticos 20 lei si-i dau la respectiv "tot ce poti tu mai bun sa-i faci si cand termini daca e ok iti mai dau 10 lei". "Gata shefu'! Multam fain! Sa vezi numa ce o sa iti placa de numa la mine o sa vii..si o sa imi dai mai mult data viitoare. Vezi numa sa nu auda nimeni".
Am baut o cafea, am fumat tigari la barul din incinta. Cand m-a chemat ca e gata nu imi venea sa cred ochilor. Superba. Tancul arata mai bine ca niciodata, mirosea impecabil. Nu imi venea sa cred ca asa arata masina mea. Ce luciu! Ce piele! Stralucesc bandourile si schimbatorul de viteze, bordul lucesce! Jentile iti fura ochii...toata caroseria luceste.Pana si cauciucurile sunt curate.Nu se mai vad micile zgarieturi. Nu mai am cuvinte. Ii dau 20 lei. Avand in vedere oferta speciala si spagile am dat in total 55 lei pentru o operatiune care costa lejer peste 150 lei. Scartar. Cand ies cu masina curata si merg inspre casa observ priviri. Tancul oricum nu trece neobservat dar acum e cu totul altceva. Hmmmm.
Si azi cand am venit la birou...altceva frate. Ea merge mai bine, parca, impune un anumit respect. Pana si un Logan m-a lasat sa intru in trafic...
Numai ca a nins in Cluj acum...e o flescaiala pe jos de nu se poate. Si noroi. Si sigur dau astia si cu sare. Asa ca o sa o jegosesc in numai cateva sute de metrii. Imi vine sa urlu de nervi! Am ghinion. Imi vine sa plang. Stau ca un copil si ma uit pe geam cum se pune zapada pe masina. Ma uit in drum si vad noroiul si flescaiala care ma asteapta. Sunt in pantofi...:(...Ma duc cu taxiul acasa numai sa nu murdaresc masina!
Dar daca tine vremea asta si flescaiala asta mai mult de 2 zile?!
Sunt chiar ghinionist

P.S. pentru informatii de spalatoria cu "oferte atat de speciale" si baiatul vesel pe mail sau telefon. Merita!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bro ! Lasa ierburile alea si nu mai trage pe nas ! Am ajuns sa citesc povesti cu spalatul masinii ? Unde e creierul ? CREIERUL !!!!

Schite spunea...

FIGURI! :D