joi, 25 martie 2010

De la BRO'


Astazi e sarbatoare mare. Buna Vestire. E ziua in care Arhanghel Gabriel a venit in somn la Sf. Maria si i-a explicat treaba cu problema. A fost un mare soc pentru Sf. Maria deoarece dumneaei era fecioara si-i era foarte greu sa inteleaga anumite lucruri. Pana la urma, dupa mult post si rugaciune, a inteles.
Astazi crestinii pot manca peste si se pot imbata. De peste am auzit la radio. De bautura nu am auzit nimic, dar nici nu era nevoie.

Cum de 3 ani locuiesc pe strada ce poarta numele acestei mari sarbatori – Buna Vestire, consider ca azi e ziua strazii mele. Da, dragii mei carturari. E ziua strazii unde niste oameni au construit un bloc prin anul 1970... si unde parintii mei, care ma tin in puf ( a se citi faptul ca sunt baiat de bani gata. SARUT MANA, MAMA ! SARUT MANA, TATA! ) mi-au cumparat un apartament.Un apartament cu 2 camere, ideal pentru activitati extrasenzoriale ( a se citi metafizice...si nu numai ).

De dimineata, in drum spre servici m-au oprit un card de enoriasi si dintre ei a venit ca un ninja preotul ce slujeste la biserica de langa bloc. Langa el era un chior care tinea in mana o galeata cu apa. Preotul avea in mana un somoiog de paie pe care l-a inmuiat in galeata si a inceput sa-mi stropeasca masina, facandu-mi semn sa cobor. Am coborat si mi-a dat crucea sa-i pup, dupa care m-a stropit si pe mine. M-am simtit minunat. Pupasem ceva si apoi fusesem stropit. Eram ca o fetita de liceu. Atat de usor ma simteam. – pentru cunoscatori.

Apoi am ajuns la servici. Nu vreau sa scriu despre asta.

Da ! E ziua strazii mele ! Imi iubesc strada. O iubesc cu asfaltul ei turnat anul trecut si care in urma asprei ierni a inceput sa scoata la iveala niste adevarate capcane pentru jantele mele noi – si scumpe. O iubesc pentru ciorile cu BMW-uri din ‘93, cu numere din alte tari care forjaza saracele motoare la 2-3 noaptea. O iubesc cu buticul din fata blocului unde imi da pe caiet ce vreau eu si care e mai bine aprovizionat decat Profi ( care e un gunoi de magazin ).
O iubesc pentru batranul betiv care ma injura cum rar mi-a fost dat sa aud – cand l-am apostrofat pentru injurii mi-a spus ca m-a confundat. Sunt convins ca minte. Ma confunda de fiecare data cand ma vede. Injura cum nici pe stadioane nu auzi. Imi face asta de 3 ani. Numai mie. Il iubesc si-l si invidiez. E batran, rau, egoist si betiv. Daca poate sa bea atat – si bea enorm si sistematic – inseamna ca e de invidiat. Daca dozam precum dumnealui eram mort de mult. Am o gramada de motive sa imi iubesc strada si sa fiu mandru de ea.

Tocmai de aceea am s-o sarbatoresc asa cum se cuvine. Am sa-mi invit toti prietenii bahici – si sunt multi. Impreuna vom sarbatori. Artificii – dans de voie – fete – bautura cat putem, si ceva de pascut ( a se citi iarba ). Am sa dau de baut la toata strada. Am sa-i invit la cheful din sensul giratoriu pana si pe cocalarii din fata blocului care nu fac absolut nimic decat sa-mi ceara tigari. Am sa le dau si tigari. Multe. Le cumpar la fiecare cate 2 pachete !
Vom petrece ! Sarbatoare la maxim , ceea ce va doresc si voua !!!!

Bro’.

8 comentarii:

nic spunea...

e ceva avion spre bucuresti pe la 16 din cate stiu...sa imi iau bilet?! sa vin?! vorbesc si cu gabi...oricum felicitari pt articol.you made my day

Pepelea spunea...

tare....ia detaliaza faza cu pascutul !

bala spunea...

cred ca stiu aia cu stropitul!!! haaa...bagh nu esti normal sa mor eu. si betivul....scrii ecstraordinar

Anonim spunea...

iegzat! iesti ecsatraordinar! tineo to- asa!

Anonim spunea...

Pachet de salvare economica!!!

Sa presupunem ca...

Guvernul acorda fiecaruia din noi cam 100.000 de ron.

. Daca cheltuim acesti bani prin hypermarketuri, ei vor ajunge in China .

. Daca cumparam benzina, vor ajunge la Arabi.

. Daca cumparam calculatoare, vor ajunge in India si Hong Kong

. Daca cumparam fructe si legume, vor ajunge in Turcia, Spania,
Italia, Egipt sau Iran .

. Daca cumparam autoturisme mici si economice, vor ajunge in
Japonia sau Germania .

. Daca cumparam unul din multele gadgeturi electronice, vor ajunge in Taiwan , si nu vor ajuta cu NIMIC economia româna.

Singura posibilitate de a pastra acesti bani acasa in Romania , este de a-i cheltui pe curve, gustosul vin românesc sau pe tuica, deoarece
acestea sunt garantat produse autohtone.

Eu asa incerc sa fac!
Fac aceste lucruri numai din
patriotism!!!

Anonim spunea...

Bro' !
Super banc, bro !

Un agent sovietic este trimis in S.U.A. sa lucreze pentru K.G.B.. O perioada de 2 saptamani toate lucrurile merg bine, parea ca spionajul e simplu, pana cand intr-o dimineata la usa "americanului" rosu suna 3 tipi cat dulapu cu ochelari fumurii si fete rigide:
-Domnule, trebuie sa stam de vorba!
Il insfaca pe rus, il arunca intr-o limuzina cu geamuri opace si 1/2 ora mai tarziu acesta se afla intr-o camera intunecata, iar din spatele unui birou o voce ii spunea:
-Domnu Ivan dumneata desfasori activitati de spionaj din data de ..., ai in subordine reteaua informativa compusa din ..., iar casutele postale pe care le folosesti sunt ... Dupa cum observi noi stim totul insa, suntem interesati de agenti valorosi ca dumneata, care am dori sa ni se alature. Evident asiguram o protectie corespunzatoare, inclusiv membrilor familiei, respectiv schimbare de nume, domiciliu, operatii estetice + un salariu considerabil. Deci, lucrezi pentru noi?
Ivan nu scotea nici o vorba.
-Inteleg - spune vocea - este o decizie grea, pentru un membru de partid. Ai o ora la dispozitie sa alegi... Dupa o ora tipul revine:
-Deci, domnule Ivan?
Ivan tacea in continuare.
-Se pare ca nu m-am facut inteles, zice tipul. Baieti...
Urmeaza o bataie napraznica: sange, dinti rupti, fracturi, degete in tocul usii, etc..
-Cum ramane, domnule Ivan?
Ivan tacea malc. Urmeaza o perioada de 2 saptamani de tratament similar, chiar "imbunatatit". Ivan rezista eroic. In final americanii trag concluzia:
-Dom ne asta are secera si ciocanul tatuate pe inima. Nu scoatem nimic de la el. Totusi, pentru ca a rezistat la tratamentul care ii sparge chiar pe cei mai tari in 2 ore, o sa-i facem favorul de a-l parasuta la el in U.R.S.S..
Asa se si intampla, iar Ivan este descoperit pe jumatate inghetat si plin de rani, de tovarasi. Este transportat la cel mai bun spital militar si dupa luni de tratament, la externare este primit de presedinte care il declara "eroul poporului sovietic" si-l avanseaza general, numindu-l seful spionajul sovietic. Nu dupa mult timp este invitat la depunerea juramantului la o scoala de spionaj unde seful acesteia roia in jurul lui slugarnic invitandu-l sa dea povete tinerilor elevi pentru a putea sa reziste si ei la "tratamentele atroce aplicate de imperialistii verosi", pentru a nu divulga secretele de stat si serviciu:
-Tovarase general, impartasiti-le din bogata dumneavostra experienta!
Ivan, imbatranit prematur de bataile primite, ii invaluie pe elevi cu o privire calda, parinteasca si zice cu vorbe cumpanite:
-Ba baieti, invatati dracului o limba straina, ca va bat aia de va cacati pe voi!

Schite spunea...

frumos, gandul tau de a petrece:))...azi e vineri, eii, i-a zi-mi esti mahmur? :)))

varu' spunea...

e mahmur non stop! si el si fracsu...si astia 2 oricum se distreaza din orice. vere!!!! imi iau concediu si te calc...