joi, 18 februarie 2010

Vand fan

Discutie de bugetari....
- Bagh ti-ai luat salariul?
- Magh am luat ceva dar nu ca pana acum. Ca cica contabilul de la Guvern a calculat gresit!
-Cum magh?! Ca mie mi-a venit cum trebuie.
- Magh iti spun ca asa s-a spus si la televizor...ca cica contabilul de la guvern a calculat gresit.
Va dati seama?!? Fenomenal...nici nu pot sa comentez...nici nu pot sa mai zic nimic. Astia suntem si asta meritam.

Mr. "Goagal" aka "Almanahe" in buletin Vanghelie... ""Nişte lepre nenorocite. Tu crezi că-s îndrăgostit de Geoană? Ce-i gagică? Dă-l în p.... mea, că are o grămadă de defecte! Da' e vorba de când te uiţi tu în oglindă dimineaţa. Înţelegi? Cum, mă, zici una şi pe urmă aoleo, voi sunteţi mai tari, sunt mâine cu voi?! Cum dracu', mă, frate, mă, io am fost pe bulevard vagabond, ăştia au fost la facultate şi nu au învăţat nimic, dă-i dracu' de idioţi! Pe cuvântul meu de onoare, că n-au învăţat nici principiile elementare ale bunului simţ. N-au învăţat nimic. Nişte lepre! Ăştia îşi vând nevestele, ascultă-mă ce spun. Ca să le dai o funcţie, îţi dă nevestele. De-aia arată emisiuni la Diaconescu, alea cu, cum îi zice mă, unde îşi bagă soţiile la schimbat. Dar eu nu înţeleg, scuză-mă, dacă vrei să te duci să f... una de ce s-o iei şi pe nevastă-ta cu tine? Da' ce, eşti masochist? Te duci şi iei tu una tu, nu?", spune Vanghelie.
Ca-l injura pe Geaona nu ma intereseaza. Ca tine lectii de morala nu ma intereseaza. Ma distreaza ca unul care a fost vagabond pe bulevard ii face muci pe unii care au stat in facultati ca idiotii!!! Ma distreaza ca unul care nu are pic de scoala, nu vorbeste bine romaneste ii fute in cur pe toti papagalii din PSD. Si le ia si nevestele :)). Un d'asta a ajuns sa conduca o un partid ca PSD -- cel putin face jocurile la nivel inalt rau de tot-- deci implicit conduce o buna parte din parlament, senat, administratii locale etc. Foarte tare! Mai stau putin imi dau seama ca eu aici traiesc si nu sunt doar spectator si dau in plans...

Brusc imi vine in mimnte o idee...nu mai stiu daca era o discutie, am citit, am auzit sau pur si simplu..

Daca as avea bani multi multi multi de tot. Sa ma doara in cur...AICI IN ROMANIA as vrea sa traiesc. Pai unde e comedie mai mare ca aici?! Unde te distrezi, razi si nu te plictisesti niciodata ca aici?! Dar sa nu ai grija zilei de maine...sa lucrezi 12-14 ore pe zi...sa stai asa...sa razi, sa te distrezi.

Si totusi...eu sunt mai masochist asa...IMI PLACE AICI!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu are decat sa iti placa tie aici. Eu dau bir cu fugitii cat de curand. Deci : sa ma pupati in p..., corectilor care sunteti voi !

Anonim spunea...

e trist e comic, e de plans ...dar adevarul ca daca ai asa cum zici u bani sa te doara in cur e un loc excelent de trait. bate lejer insule si alte locuri exotice.nu te plictisesti niciodata

nic spunea...

sa te futi pe ele de oratanii!!