marți, 12 ianuarie 2010

Sunt masochist

Sau cel putin asa cred dupa seara asta, dupa ultimele saptamani. (Post care ar trebui sa fie pe celalalt blog dar nu sub forma asta si nu acum)
Sunt implicat intr-un proiect.Super tare! E un proiect in care am vrut sa ma implic pentru ca m-a atras, ma atrage si este pentru mine un motiv personal de mandrie ca sunt implicat in asa ceva. As vrea sa pot spune "at the end" ca am facut o casa -- sau mai multe, un copil, am plantat un pom -- mai multi, si am fost o rotita (mai mica sau mai mare) care a creat X (x fiind proiectul)
Dar mi-am dat de curand seama-- asta seara -- ca imi bat joc de mine! Am muncit 9 ani in domeniul meu ca sa ajung unde sunt acum...suna super tare! Si nu o sa imi fac CV-ul pe net. Unii ma asculta, altii ma injura, unii ma apreciaza, altii ma invidiaza. Nu detin adevarul. Dar stiu ca in domeniul meu in Cj am realizat multe. Stau la birou, am mai multe birouri, costum, cafele aduse la nas, lumea imi bate la usa sa intre la mine in birou, ma suna sa ma intrebe cum as face eu, mai un intrviu la ziar, de curand si televiziuni...mai predau la facultate...e super tare! Dar pentru toate am muncit de jos. Pe toate le apreciez.
Si de ceva zile am ajuns ca pe langa joburile de birou sa fac ca si obligatie (nu distractie sau ajutor): bat cuie, car tot felul de lucruri grele, mor de frig, ma ud la picioare de la zapada si noroi, umblu din cap pana in picioare in noroi...nu imi e frica de munca si nici nu o sa imi fie vreodata...dar...imi bat joc de mine! Sunt masochist. Pot bate un miliard de cuie si face orice astfel de munca daca ma roaga cineva sau daca vrea ajutor...dar ca obligatie?! Stau sa ma gandesc foarte serios daca merita...
Azi am inebunit de nervi...am facut munca de zilier. Ca de obicei. Nervi peste nervi, am fost tras de urechi ca am ajuns prea tarziu la batut cuie si carat chestii grele. Dorm si peste noapte la mama dracului ca maine sa pot lucra de la ora 7 dimineata. Proprietarul pensiunii face fitze la 5 lei negociat de nu stiu cand la masa. Pisam-as pe gratarul lui pe care nici nu am putut sa il mananc! Mi-am cumparat cacaturi...din banii mei ca doar sunt zilier. O sa iti clasific eu pensiunea de nu o sa te vezi!!
Totul culmineaza cu un coleg care se incapataneaza sa ma scoale din pat sa incercam sa ducem 400 l de motorina. Evident ca nu se putea urca pe zapada! Evident ca am ramas impotmoliti! Evident ca ne-a luat 2 ore sa scoatem masina si remorca.
Sunt masochist! Ma chinui singur. Si am calculat. Raportat la zile lucrate, bani cheltuiti de mine, ore, iau mai putin ca un zilier! La primavara vreau sa invat sa cosesc! Daca tot ma chinui sa stiu ca e pe bani!!
Sunt masochist! Dar ma tratez...atat sex normal o sa fac (birou, scoala, birou, birou, scoala) ca nu o sa mai vreau sa aud de chinuiala asta. Cu un singur birou as castiga (financiar) cel putin la fel ca aici. Si in birou e cald, nu bate vantul, nu te uzi la picioare...si daca vrei dechizi geamul.
Imi bat singur joc de mine!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu: