marți, 1 decembrie 2009

Gata ziua...

De azi ma uit si mai frumos la masina mea...am avut accident.
Am mai avut accidente, dar nici unul nu m-a miscat asa tare ca asta si cu siguranta nu m-a speriat nici unul asa tare!
Mergeam linistit, nu viteza, nu nimic...pelicanu' a venit din stanga mea si nu a dat cedeaza.Nu am avut nici un control. S-a infipt exact in usa mea stanga si aripa. Jumi juma. Parca a cazut cerul de zgomot si lovitura. In fractiunile de secunda in care masina mea era tarsaita pe asfalt ma gandeam daca mai am picioare.
Cand s-a oprit mi-am dat seama ca nu am nimic. Chiar nimic.
Am impins usa contorsionata si am coborat. Nu am nimic dar sunt foarte speriat.M-am "controlat" sa vad daca am facut pe mine. Nu am facut!!
Daca era alta masina decat "tancul"--volvo cu usa blindata, geam si toate sisteme volvo de protectie sunt absolut convins ca nu mai aveam picioare. Clar nu mai aveam.
Maine o duc in service.
Am luat o pastila de somn si calmat si sper sa adorm.
Cand nu ai control e mult mai greu...nu poti face nimic sa previi, sa incerci sa limitezi proportiile. Mergi linistit si pelicanu tusti in tine.Are asigurare, sanatos...asta e.
Ma bag in somn.

Niciun comentariu: