sâmbătă, 14 noiembrie 2009

HE HE HE

Abia astept sa creasca Andra! Sunt convins 100% sa voi gasi in ea unul din cei mai buni oamni de advertising! Serios.
Imi aduc aminte ca fara sa imi dau seama, eram de mic copil atras de hoteluri...ma impresiona fostul "Hotel Prahova" din Ploiesti si imi aduc clar aminte ca nu treceam prin centru fara sa il admir. Ma pasiona "Hotel Berbecu", istoria lui...la fel. Mereu il admiram. Ma simteam altfel cand mergeam de la Ploiesti si vedem hotelurile din Bucuresti.
Pasiune frate nu gluma...
Dar abia azi dimineata mi-am dat seama de asta.
Fiica mea, Andra, la cele 11 luni face o gramada de lucruri...se uita la TV. Se uita cu un interes extraordinar la RECLAME. Pe orice post. Chiar daca se joaca, mananca, cum aude RECLAME se opreste si isi arunca ochisorii mici in TV. Mereu! Nu rateaza nici un calup. Are si reclame preferate!
Uneori pare ca spune si "sshhhh" sa poata auzi mai bine! Mi se pare extraordinar....
A da...si cat am stat doar eu cu ea, a luat doua trante...dar nu a plans...rau

Niciun comentariu: