luni, 17 august 2009

Iubesc Romania...dar nu sunt lasat sa o iubesc! E o curva care ma tot inseala!

Citez un prieten care pe blogu-i scrie: "Se mai mira Emil Boc de scaderea incasarilor bugetare, cand eu, un mic om de afaceri, trebuie sa pun in balanta salariile angajatilor sau plata impozitelor catre stat?! Dom’ profesor, ma doare-n cot de temerile dumneavoastra, o sa platesc intotdeauna mai intai oamenii ce lucreaza la firma mea, dupa aia o sa platesc utilitatile, apoi o sa imi platesc leasingurile, apoi furnizorii si, eventual, o sa ma gandesc sa semnez ordinul de plata ce ii trimite lui Udrea portia mea de bani pentru a-i sparge pe Eurosport.
Azi, “coalitia” a adoptat 32 de masuri anti-criza, in fapt, 32 de bla-bla-uri mustind de ignoranta. N-am citit acolo nimic despre TVA-ul platibil la incasare, despre scaderea TVA-ului, despre inghetarea pe termen de un an a salariilor bugetarilor etc.
Am in piept, asa, o chestie care imi furnica respiratia: un soi de batz ventricular mustind a revolta si neputinta deopotriva. O fi varsta, cine stie…" Intreg articolul disponibil aici
Lista prioritatilor in plati e absolut corecta si e lista pe care in aceste timpuri ar trebui sa o adoptam cu totii.
Eu insa mai am un gand...il am de ceva vreme in minte si ma tot gandesc daca sa il aplic la scara larga sau nu...

Vreau sa ajut bugetul de stat. Si in acest sens ma gandesc sa reduc absolut toate salariile la minimul pe economie. Restul il fac romaneste.Si o sa adopt si lista de prioritati in plati...cum ar fi daca acest lucru s-ar intampla la o scara de 1.000.000 lucratori din cei 5.000.000 cat poseda Romania?! Ar creste fantastic bugetul de stat!

Iubesc Romania...dar nu sunt lasat sa o iubesc! E o curva care ma tot inseala!

Niciun comentariu: