vineri, 24 aprilie 2009

De ce?!

De ce l-am iertat la prima abatare grava?
De ce am incercat mereu sa il ajut?
De ce mi-e mila de el?
De ce am incercat sa-i rezolv eu problemele lui?

DE PROST!

De ce azi cand a depasit orice limita nu i-am dat un punm in dinti sa il las sa se reculeaga in birou si apoi sa il dau in suturi afara pe poarta?!

M-am maturizat?!

Dar, avand in vedere proaspata mea experienta spitaliceasca, avand in vedere ca nu am voie sa ma enervez, sa ma agit, sa ma consum, m-am hotarat: de acum inainte cea mai simpla rezolvare! Nu mai sunt bun/milos/domn, iau atitudine pe loc, pedepsesc, dau afara! Ma pis pe toate problemele care apar! Nu ele sunt de vina! Oamenii!!

Nu mai am voie sa am ma enervez, sa ma agit, sa ma consum dar asa petarda i-as fi dat...asa l-as fi batut...si apoi l-as fi dat afara! Urmeaza

Un comentariu:

bebe predescu mihail spunea...

cine ? ce ? cum ? care ?
Alooo !!! Recalcitrantule !!!
Mi-am indoit ochii incercand sa inteleg ceva din scrierea ta !
Sa iti fie rusine, galagiosule !