joi, 12 martie 2009

Dezamagit de mine...

Am considerat mereu ca a nu te manifesta, a nu incerca sa iti spui opinia, a nu protesta reprezinta o plaga. A nu te duce la vot indiferent de optiune sau sondaje. Acum cateva zile am initiat o petitie vis-a-vis de micsorarea tarifului la taxi in Cluj Napoca. Chiar am crezut si inca cred in aceasta petitie desi spre surprinderea mea, in ciuda "promovarii" ei, a strans relativ putine semnaturi. Si spun putine desi e pe locul 7 la cele mai multe semnaturi stranse de petitiile ce se refera la Cluj Napoca.
Am trimis la o gramada de oameni, am rugat, am vorbit sa fie semnata. Putin. Ceea ce nu inteleg e de ce e asa de greu sa luam atitudine, sa ne spunem opinia?! E misto si simplu sa comentezi fiind pe margine. In fapt toti suntem cei mai buni antrenori (indiferent de sport), cei mai buni politicieni, cei mai buni "eu as fi facut altfel", cei mai mari "gica contra".
Azi am fost chiar surprins sa vad si un comentariu de la un anume "Iuda71" care sincer sa fiu la inceput m-a enervat teribil, apoi i-am raspuns politicos (spun eu), iar starea de acum e de ambitie.
Mica analiza a numelui Iuda: nume global asociat cu tradarea.Reprezinta totodata si sinuciderea; dar nu acea sinucidere demna ci aceea lasa.In unele scrieri este de asemenea asociat cu frustrarea.
Dl Iuda, desi semneaza petitia (ar fi putut sa lasa parearea lui la comentarii-- de unde deduc ca e si cam incet), este impotriva ei. Si culmea se plange de dobanzile la banci, de pretul la paine etc. Dar nu face nimic sau nu incearca sa faca nimic in aceasta privinta. Ma insulta pe mine si face niste aluzii cel putin in totala necunostinta de cauza.
Dl Iuda, daca cumva ajungi sa citesti aceste randuri doresc sa iti subliniez cateva aspecte pe langa cele pe care ar trebui sa le deduci din acest articol:
--nu imi e rusine cu apartenenta mea politica si o manifest cand vreau eu,cum vreau
--merg cu ce vreau eu si chiar daca imi permit tarif de 1 eur/km e dreptul meu sa cer un tarif mai mic
--la vara imi iau scuter (nu bicicleta) pentru ca asa vreau -- conduc o masina de lux de vreo 280cp la care cred ca tu visezi si iti faci laba
--nu are rost sa iti explic de faza cu impuscatul ca tu esti un spanzurat
--daca vroiam un post prin guvern crede-ma ca il aveam; am refuzat de fapt unul
--macar tu stii cine sunt; as fi curios daca ai sta fata in fata cu mine pe o dezbatere de idei.
Am considerat mereu ca a nu te manifesta, a nu incerca sa iti spui opinia, a nu protesta reprezinta o plaga. A nu te duce la vot indiferent de optiune sau sondaje.
Asa ca petitie e inca aici si asteapta semnaturi.

Niciun comentariu: