miercuri, 4 februarie 2009

ZOMBI

De doua zile nu pot sa dorm. Am niste insomnii crunte. Adorm pe la 5 dimineata, ma semitrezesc pe la 6 cand incepe Andra Gabriela sa se trezeasca si ma trezesc de-a binelea la 7 sau 7:30 cand ma suna receptia sa ma trezeasca. Daca nu ma ridic imediat din pat adorm imediat bustean. Noroc cu sotia care ma trezeste. Nu ma trezesc de-a binelea, indiferent ce fac, decat pe la regionala CFR cand deschid larg geamul la masina si fumez. Indiferent de ora la care ajung acasa nu pot sa adorm!
Partea buna e ca am revazut o groaza de filme vechi dar pe care vroiam sa le revad si nu aveam timp; trilogia matrix, bad boys I si II, the prestige (superb) si multe altele. Am citit tot ce imi achizitionasem in ultimul.
Partea proasta pe langa insomnia propriu zisa e ca nu tin minte nimic; nu stiu ce a facut Claudita (french coca cola) la revenirea in Romania desi aseara am terminat cartea(sau doar am eu impresia ca am citit?)... La birou trebuie sa imi notez totul sa nu uit si ma gandesc de doua ori inainte de a actiona intrucat nu ma pot concentra. Azi am dat ceva interviu si a trebuit sa imi repete de 2 ori intrebarea ca sa percutez.
Ma simt terminat, imi e somn dar sunt constient ca daca pun capul jos nu pot adormi. Asta seara iau 1/2 somnifer. Sper sa ma trezesc la timp maine!
Nu mai am puterea de a ma enerva si nici de a reactiona la nimic ce se intampla in jurul meu; de duminica nu m-am uitat la stiri sau similar, singurul contact fiind ziarele de cluj si citynews. Vreau sa scriu de insula serpilor si de avocatul care s-a ocupat; vreau sa scriu de evadatul din brasov; nu ma pot concentra.
De la ora 16 am intalnire in cadrul Asociatiei Hotelierilor Clujeni unde sunt convins ca azi nu voi face o figura frumoasa; apoi o sa merg acasa si o sa incerc sa dorm. Nu o sa pot.Sotia m-a anuntat deja ca TREBUIE sa mergem la cumparaturi si o sa ma tarasca astfel prin Real (sper; sper ca la astfel de cumparaturi s-a referit si ca nu mergem la mall). Apoi o sa fie prea tarziu sa incerc sa evadez in lumea viselor.
Mi-am luat niste carti profesionale pe care vreau sa le citesc...sper sa si tin minte ce scrie in ele.

Niciun comentariu: