marți, 17 februarie 2009

Toate relele la mine

Mi-au revenit insomniile; de fapt sunt partiale.Adorm, ma trezesc, adorm si tot asa.Citesc/ma uit la film 10 minute, adorm...ma trezesc. Ma ia un somn teribil zilnic in jurul orei 15.Nu pot sa dorm intrucat sunt la servici. Sunt convins ca daca m-as duce chiar atunci sa dorm, as dormi lejer pana a doua zi.Cand ajung acasa nu imi mai e somn...chiar daca mi-ar fi nu as putea sa dorm.
O sa sune nasol; imi e frica sa ma duc la WC--ma duc cu groaza.De cand cu piciorul urmez un tratament cu ceva medicamente care mi-au dat organismul peste cap.Cand ma duc la WC--big thing-- nu stiu niciodata ce va fi..."un luptator" sau "un las";ma uimesc mereu si injur in gand.Cand ma pish parca as fi o cutie de tempera foarte completa; de fiecare data alta culoare! Ma concentrez temeinic pentru un curcubeu; o sa il fotografiez!
Andra-Gabriela a fost putin bolnavioara dar acum nu mai sunt probleme.Dupa ce mi-au chinuit-o sambata pentru gauri in urechi acum a fost si putin bolnavioara.Nici nu o sa ii facem gauri in urechi pana la varsta de minim 1 an jumate.Numai daca mai aud de asa ceva o sa iau o pozitie mult mai drastica!
Nu sunt, sau nu imi dau seama, cel putin deocamdata afectat de criza (mi-am intarziat deliberat salariul). Cred de fapt ca nu imi dau seama.Sunt in schimb convins ca atunci cand o sa ma loveasca, o sa ma loveasca brusc, crunt si grav.
Aspecte pozitive: serviciul; ma duc cu cel mai mare drag la birou!Suna nasol?! Asta e...desi "rata de conversie" a actiunilor noastre a scazut, desi sunt momente in care imi vine sa urlu, desi e din ce in ce mai greu, acolo ma simt cel mai bine.Ma simt "ca pestele in apa".Imi place la nebunie (asa cum ii zic eu) "sedinta operativa" cu seful de dimineata; am un chef fantastic de lucru dupa. Am inceput sa ma aglomerez singur si sa lucrez la mai multe lucruri in acelasi timp.De maine, toata lumea are teme--continuarea la ce am inceput eu sa lucrez...pe sectii!
Alt aspect pozitiv: ideea lui Teo.Nu o sa o spun, nu pot.Dar e geniala.Lucram la ea...cred de fapt ca de aceea nu dorm.Pana nu o vad realizata...
Alte negative?!Iritat mereu, foarte irascibil, nervos, uneori neatent cu cei din jurul meu, plictisit, flegmatic...
Ingrijorat...putin...nu stiu de ce!!
What the fuck e cu mine?!

Niciun comentariu: