miercuri, 14 ianuarie 2009

Cenzurat...si nervos

Cateodata atat de rau imi pare ca stiu ce se intampla in spatele "unor decizii importante" incat imi vine sa urlu!Stiu destul despre ce se intampla in jurul orasului Cluj. Sunt convins ca nu foarte mult dar am contact si stiu. Ii stiu pe oameni! Ii stiu pe cei in cauza(majoritatea), ii cunosc, am avut contact cu ei, am interactionat cu ei, am auzit povesti; unele adevarate de care auzisem si doar mi-au fost reconfirmate, altele de care stiam ca erau dume aruncate doar asa (unii stiau altii le credeau), alte pure fictiuni. Si asta indiferent de culoarea politica...
Citeam mai devreme in presa clujeana (abia la ora asta ca azi nu am avut timp de nimik in afara de lucru) despre o astfel de "decizie importanta"! Nu conteaza culoarea politica! Am innebunit cand am citit...
Internetul ne ofera cateodata posibilitatea de a ne spune opinia sub anonimat; am vrut sa las un comentariu la articolul respectiv dar sotia m-a cenzurat! Desi nu aveam nimic de castigat sau de pierdut cu comentariul pe care vroiam sa il las fie si semnat, sotia m-a cenzurat--era opinia mea!! M-am enervat si mai tare! Ma duc maine la un internet cafe si numai de al draq o sa scriu...si o sa scriu mult!
De ce e presa clujeana atat de curva?!?
Atat de tare m-am enervat...mi-am propus ca atunci cand vreau sa scriu ceva aici, in spatiul meu sa scriu....si asta e tot cenzurat...nu trebuia sa scriu nici atat...
Nu vreau sa mai aud de politica!

Niciun comentariu: