Resturantul merge. Adica a ajuns deja sa se sustina singur. Din ce vinde plateste absolut tot, de la marfa la salarii si taxe la stat. Nu produce inca, incat sa sustina cum trebuie celelalte investii care inca se fac si trebuie facute...aproape orice investitie mai fac, se face "din buzunar"...orice mica cumparatura(am luat alta lada frigorifica, ceva rafturi, oale), facturile de publicitate si altele. Dar sunt foarte multumit. Saptamana asta incep ceva reclama care sper ca va aduce plusul necesar inceperii urcarii...nu e greu dar necesita o implicare fizica de are eu inca nu sunt capabil si in acelasi timp depinde in mare maura de mine. Se rezolva. Si cred ca o sa dau drumul si la niste "abonamente", contracte pentru cateva firme.
Dar...de cand stau in Ploiesti am realizat ca lipsesc 2 bussinessuri. Unul exista dar mie personal mi se pare jalnic. E vorba de presa online. Cunosc www.citynews.ro din Cluj inca de la prima aparitie si stiu foarte multe despre cum a ajuns unde a juns. Ma simt onorat ca il cunosc pe proprietarul citynews.ro si pot sa spun ca este cel mai ambitios om pe care l-am cunoscut ai totodata un exemplu in tot ce face si se implica.Asa ceva lipseste in Ploiesti. Exista dar sunt niste "copilasi"mici in comparatie cu citynews.ro . Exista un proiect in care sper sa ma pot implica...
A doua care imi face puternic cu ochiul este o sala de fitness. Din cate am vazut eu, este una singura care conteaza.Dar nu sala de fitness. Altceva dar nu vreau sa spun exact ce am in cap pentru ca nu exista in Ploiesti si nu vreau sa divulg inca. Dar ma gandesc temeinic, am inceput deja un studiu de piata si arata fantastic de bine. Am chiar momente in care ma gandesc ca daca investeam in "sala de fitness" cat am investit in restaurant era mai bine.Uneori mult mai bine.
Divulg in schimb ca sunt in cautare de spatiu si de o asociere pentru ca nu mai dispun de dineros pentru o investitie de unul singur si nu vreau sa ma disipez prea mult. Eu vreau sa vad restaurantul asta cu venituri mari si apoi sa ma concentrez puternic pe altceva. Dar ce simt e ca daca mai asteptam putin probabil ca faceam mai intai sala. In curand pe ecrane.
Acum ma dedic aproape in totalitate restaurantului.
In vacanta pe Marea Baltica. Ultima noapte de croaziera (1)
-
O dimineta racoroasa si mohorata! Era a doua zi de croaziera pe Marea
Baltica. Eram in drum spre Riga, unde trebuia sa ajungem spre seara. Dupa
programul...
Acum o zi
3 comentarii:
Sper sa nu va deranjez cu un comentariu legat de resturantul Ardeleanul Ghiftuit pe care am inteles ca il detineti.
Am vazut recomandarile facute de bloggerii ploiesti si m-am gandit sa incerc si eu preparatele de aici. Din pacate desi in meniu apareau celebrii "mici la metru", atunci cand am vrut sa comand acest fel de mancare cu care sustineti ca va mandriti, nu am putut fi servit. Motivul invocat de ospatar: "nu avem".
Meniul e oare o pacaleala pentru client? E oare normal sa treci pe prima pozitie in meniupreparate pe care nu le ai/nu le faci si mai ales sa sustii ca te mandresti cu acestea
Nu ma deranjeaza absolut deloc. Din contra apreciez mult mai mult un feed back negativ decat unul pozitiv pentru ca mai ales daca ajunge la mine direct voi stii ce am de facut. Cred ca stiu exact cand a fost incidentul. Micii la metru, platoul boierului si alte cateva preparate reprezinta "produsele tractor" ale restaurantului si aveti dreptate, nu ar trebui sa lipseasca niciodata din meniu si am dat directivele necesare in acest sens.Ceea ce s-a intamplat in ziua respectiva este ca se epuizase stocul de mici si (aici intervine greseala majora) bucataria fie a uitat sa comande la timp, fie omisese total. Oricum situatia se remedia in maxim 20 min (colaboram cu o carmangerie aflata la 500m distanta care ne aduce ce vrem noi cand vrem noi conform retetelor noastre) lucru pe care ospatarul ar fi trebuit sa vi-l explice la modul "momentan nu avem intrucat s-a epuizat stocul, dar aducem imediat. Va dura putin mai mult, si ne vom recompensa" Cam asa e poezia standard. Dar a preferat sa zica "nu avem" si sa se spele pe maini ducand la acest incident. Ceea ce spuneam si pe acest blog si pe celalalt vis-a-vis de personal si de atitudinea lor si a orasului est etotal valabil si pe zi ce trece o simt mai tare.
Imi pare rau pentru incident, el s-a rezolvat chiar in ziua aceea, dar nu am stiut de raspunsul ospatarului.
Domnule Predescu, ma bucur ca sunteti un om deschis si apreciez raspunsul dumneavoastra. "Incidentul" a avut loc in seara de 11 iulie. Ospatarul s-a spalat rapid pe maini, fiind inconstient ca din vanzarea produselor restaruantului isi primeste el salariul. Era normal sa fi fost anuntat ca dureaza 50-60 de minute, lucru pe care probabil ca l-as fi acceptat. Dar nu s-a intamplat asta... Va doresc mult succes in continuare si sa reusiti sa transmiteti spiritul dumneavoastra si angajatilor de la restaurant!
Trimiteți un comentariu