vineri, 31 iulie 2009

Imbatranesc

Chiar nu mai vad.Imi trebuie obligatoriu ochelari.Voi incerca sa merg azi la consultatie si sa imi cumpar ochelari.Imi trebuie de distanta.Problema e grava ca nu pot citi la distanta dar mai grav e ca nu recunosc persoanele.In general salut pe absolut toata lumea care se uita mai inisistent la mine...presupun ca-i cunosc dar nici in sensul asta nu ma ajuta nici memoria.
Ce am mai observat...in ultimul timp mi se rupe filmul mult mai repede. Imbatranesc. De cand ma stiu, atunci cand 'ciugulesc' peste limita mi se rupe filmul.E un defect al meu--daca pot spune asa.Dar de ceva timp incoace am observat ca nu e nevoie sa fiu mut ca tot uit.Nu mi se rupe filmul dar uit fragmente din seara respectiva; si asta repet nu in conditiile de mutenie si de 3-4 beri.
Aseara am depasit limita...cu mult.Mi s-a rupt filmul intr-un hal groaznic.Imi aduc aminte fragmente. Si imi aduc aminte ca o data ajuns in camera m-a mancat in cur si in loc sa ma pun sa dorm am mers pana in oras.Nu imi aduc aminte cum am plecat, de ce, cum am ajuns, cum am platit.Nu imi aduc aminte nici cum mama naibii am ajuns inapoi la hotel. Blank total. Lucrul asta ma sperie rau...cine stie ce am facut.Imi aduc aminte doar ca am ajuns si brusc am plecat (adica am fost dat afara). Dar ma intreb daca dadea masina peste mine? Daca ma batea cineva?Daca ma fura careva.De asta imi e cel mai teama.Daca fac ceva care sa dauneze mie sau altcuiva?! Ma pot trezi in sectie dupa o seara d'asta sau furat de bani, telefon sau mai stiu eu--batut si violat. Prietenii stiu ca mi se rupe filmul cand 'ciugulesc' (indiferent ca mult sau putin) si de fiecare data incearca sa aibe grija de mine.
Aseara nu am avut prieteni...i-am cautat dar nu i-am gasit...dormeau si ei si pe mine m-a mancat in cur sa ies dupa ce am ajuns in camera.
Nu stiu ce am facut...imi aduc aminte fragmente insignifiante pentru a stabili ce am facut.Sper sa nu fi intrebat iar curvele de pe calea turzii "care e ultima carte care ai citit-o??"

Niciun comentariu: